آغاز رقابت های کاراته جام ‘میلو’ مالزی

Rate this post

آغاز رقابت های کاراته جام ‘میلو’ مالزی

به گزارش ایرنا، در این مسابقات بین المللی که در ورزشگاه بدمینتون ‘چراس’ شهر کوالالامپور برگزار می شود، 300 کاراته کا دختر و پسر مالزیایی در بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و بیش از 600 کاراته کا خارجی از جمله تیمی 55 نفره از ایران شرکت کرده اند.
تیم کاراته بزرگسالان پاس قوامین ایران سال گذشته قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های کاراته سبک وادوکای جام بین المللی میلو مالزی شد و تیم کاراته دختران این باشگاه نیز مقام سوم تیمی را بدست آورد.
مدیران تیم ها و کاراته کاهای شرکت کننده در رقابت های بین المللی امسال مالزی روز جمعه ثبت نام خود را انجام داده و صبح امروز شنبه رقابت های خود را برای قهرمانی و کسب مدال های رنگین این مسابقات آغاز کردند.
این مسابقات در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور 45 تیم دختران و پسران از حدود 15 کشور برگزار می شود.
تیمی 55 نفره شامل کاراته کاهایی از استان های مختلف ایران از جمله مازندران، تهران و بوشهر (9 کاراته کا) به همراه مربیان و داوران در این رقابت ها شرکت دارند.
این مسابقات در سبک ‘شیتو ریو’ برگزار می شود.
‘محسن حیدری’ و ‘داود روشنایی’ داوران ایرانی حاضر در این دوره از مسابقات هستند و ‘کیومرث اولادی’، ‘مالک سروش’، ‘حامد حسنی پور’، ‘کاظم منفرد’، ‘رضا اسدی’ و ‘علیرضا هاشم پور’ مربیگری تیم های ایرانی را بر عهده دارند و عبدالله سلماسی سرپرست این تیم است.
کاراته کاها از صبح شنبه به وقت محلی رقابت های خود را در بخش کاتای انفرادی و تیمی در هفدهمین دوره رقابت های بین المللی کاراته اوپن مالزی آغاز کردند و عصر امروز رقابت ها در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان ادامه می یابد.
‘عبدالله سلماسی’ سرپرست تیم ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، رقبای اصلی ورزشکاران ایرانی را تیم های ژاپن، مالزی و اندونزی دانست.
در رقابت های امسال تیم هایی از سنگاپور، بنگلادش، هند و تایلند نیز حضور دارند.
کیومرث اولادی از مربیان حاضر در این دوره از مسابقات نیز گفت که اگر بچه ها در این دوره تلاش کنند به طور قطع می توانند همچون سال های گذشته از نظر تیمی اول شوند.
وی گفت که علی بهبود، نفر سوم جهان و دارنده دو عنوان قهرمانی آسیا که در مالزی و ازبکستان کسب کرده و همچنین رضا عنایتی که در مسابقات اسپانیا در رده جوانان مقام اول را کسب کرده بود، از برجسته ترین اعضای تیم ایران هستند.
آیین پایانی این مسابقات قرار است عصر یکشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان مالزی برگزار شود.
تیم اندونزی 150 کاراته کا در رده های مختلف سنی و در بخش دختران و پسران به این مسابقات اعزام کرده است.

منبع اخبار : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!