اعلام سهمیه‌ها و اوزان المپیکی کاراته

Rate this post

اعلام سهمیه‌ها و اوزان المپیکی کاراته

فدراسیون جهانی کاراته پیشنهادات خود برای تعیین سهمیه المپیک 2020 را اعلام کرد و 3 سهمیه کومیته را به مردان و 3 سهمیه کومیته را به بانوان اختصاص داد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، فدراسیون جهانی کاراته الگوی توزیع سهمیه المپیک را به شکل زیر توضیح داد :

مجموعاً 80 کاراته کا در المپیک 2020 توکیو حضور خواهند داشت. این 80 نفر در 8 گروه 10نفره دسته بندی می شوند.

5 وزن معمول فعلی هم در 2 بخش مردان و زنان به 3 وزن تغییر می کند و در المپیک توکیو3وزن کومیته و یک کاتارو در بخش مردان و 3 وزن کومیته و یک کاتارو در بخش بانوان حضورخواهند داشت.

معیار انتخاب ملی پوشان بسته به کیفیت مسابقات آنان خواهد بود. در هر گروه 10 نفره الزاماً باید نمایندگان 5 قاره جهان حضور داشته باشند و کشور میزبان هم از سهمیه ویژه در هر دسته برخوردار است.

همچنین ورزشکارانی که نمی توانند بنا به هر دلیلی درمسابقات بزرگ شرکت کند با تصمیم هیئت اجرایی wkf از سهمیه وایلد کارت برخوردار خواهند شد علاوه بر این به رنکینگ های سالیانه و ماهیانه wkf توجه دوچندان می شود.

اما مدل کسب سهمیه المپیک چند مسیر مختلف خواهند داشت که این مدل و این شیوه توزیع سهمیه المپیک طوری طراحی شده که به شیوه اجرایی فعلی مسابقات جهانی آسیبی نزند.

اوزان المپیکی پیشنهادی به شرح ذیل اعلام شد:
در بخش مردان
دسته اول: وزن 67-کیلوگرم(ادغام اوزان 60-و 67-کیلوگرم)
دسته دوم: وزن 75-کیلوگرم
دست سوم: وزن 75+کیلوگرم(ادغام اوزان 84-و 84+کیلوگرم)
به اضافه کاتا

در بخش بانوان
دسته اول: وزن 55-کیلوگرم(ادغام 50-و55-کیلوگرم)
دسته دوم: وزن 61-کیلوگرم
دسته سوم: وزن 61+کیلوگرم(ادغام وزن 68-و 68+کیلوگرم)
به اضافه کاتا

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!