اوجاقی: از رقبای جهانی شناخت کامل داریم

Rate this post

اوجاقی: از رقبای جهانی شناخت کامل داریم

حسین اوجاقی می‌گویدکه از رقبای ایران در جام جهانی شناخت کاملی دارد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرمربی تیم ساندای مردان در گفت‌وگو خود درخصوص اعزام تیم ملی ووشو به جام جهانی بدون برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: ملی‌پوشان تمرین‌هایشان را در اردوهای لیگ برتر داشته‌اند و هر ووشوکار در استان خود از امکانات استفاده می‌کند. البته همگی تحت نظر ما هستند و برنامه روتینی دارند که انجام می‌دهند. من از این نظر نگرانی ندارم و ترجیح دادیم که اردویی نداشته باشیم.

وی درباره نمایندگان ساندای ایران گفت: در سه وزن ووشوکاران باتجربه‌ای داریم که به نظرم قلی‌پور، فضلی و سیفی مدال طلا کسب می‌کنند اما در وزن 65 کیلوگرم عرفان آهنگریان که به تازگی از رده جوانان به بزرگسالان آمده، تجربه کمتری نسبت به بقیه ملی‌پوشان دارد اما بسیار باانگیزه است و امید داریم مدال بگیرد.

اوجاقی در خصوص رقبای ایران گفت: از همه رقبا شناخت کامل داریم زیرا در هر وزن تنها 4 سانداکار حضور دارند و با این رقبا قبلا نیز بارها مبارزه کرده‌ایم. جام جهانی به دلیل اینکه شرکت کنندگان کمتری دارد نسبت به قهرمانی جهان خیلی راحت‌تر است. نمایندگان ما نیز تجربه کافی دارند و فکر می‌کنم بتوانیم نایب قهرمانی خود را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: نایب قهرمانی را پیش‌بینی می‌کنم ولی کار برای قهرمانی واقعا دشوار است و در حال حاضر تقریبا دور از دسترس است زیرا این ورزش برای چینی‌هاست و مثل کشتی که برای ایران خیلی اهمیت دارد چینی‌ها نیز روی رشته ووشو تعصب خاصی دارند. چینی‌ها در رشته‌های ژیمناستیک، شنا و پینگ‌پنگ قدرت زیادی دارند اما به رشته ووشو عرق خاصی دارند.

وی ادامه داد: البته ما بارها چینی‌ها را شکست داده‌ایم. دو بار قلی‌پور و سیفی در بازی‌های آسیایی که بسیار مهم است، بر چینی‌ها غلبه کردند. خود من نیز در دوران ورزشی‌ام 5 بار چینی‌ها را شکست دادم. در بخش ساندا بارها پیروز بوده‌ایم اما اگر بخواهیم در مجموع تالو و ساندا و همچنین در دو بخش بانوان و آقایان قیاس کنیم، چینی‌ها یک سر و گردن از همه کشورها بالاترند.

اوجاقی در پایان گفت: 13 آبان روز وزن‌کشی تیم‌هاست و طی سه روز 14 تا 16 آبان مسابقه‌ها برگزار می‌شود. امیدوارم که دست پر به ایران برگردیم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!