اوجاقی: نایب قهرمانی آسیا حاصل کار گروهی بود

Rate this post

اوجاقی: نایب قهرمانی آسیا حاصل کار گروهی بود

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: عنوان نایب قهرمانی آسیا با جوانانی که در آینده ووشو کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند کار ارزشمندی بود که با تلاش گروهی بدست آمد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، حسین اوجاقی با بیان مطلب فوق گفت: سطح کیفی این دوره از رقابتها همانند تمامی مسابقات رسمی که در آسیا برگزار می شود بسیار بالا بود. بخصوص ویتنام که در بازیهای آسیایی نتایج خوبی کسب کرده بود. در سایر تیم ها هم تک ستاره های بودند که باعث شد رقابتهای سطح بالایی را شاهد باشیم.

وی افزود: نفرات تیم ما اولین حضور خود در مسابقات بزرگسالان آسیا را تجربه می کردند و عملکرد بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشتند. چند نفری از تیم ملی جوانان به این رده آمده بودند و دو نفر هم که نفر دوم تیم ملی بودند. این نفرات واقعا عالی بودند و رقبای قلدر و خوبی را شکست دادند. در بخش ساندا نتایج خوبی کسب شد. در کنار کسب مدال ، برتری مقابل حریفانی از چین و ویتنام برای این نفرات بسیار حائز اهمیت بود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: نتایجی که در این دوره از مسابقات رقم خورد حاصل یک کار تیمی بود و نمی توان گفت فقط حسین اوجاقی در آن تاثیرگذار بوده است. همه عوامل فدراسیون و برای رسیدن به هدفی با ارزش زحمات زیادی متحمل شدند  تا عنوان با ارزش نایب قهرمانی آسیا بدست آمد.

اوجاقی با اشاره به نتایج دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتیجه ما در بخش ساندا فوق العاده بود ، دوره قبل موفق به کسب چهار مدال طلا شدیم و در این دوره هم همین تعداد مدال طلا کسب شد ، سال ۲۰۱۲ نفراتی چون سیفی و قلی پور با تجربه طلای جهان به مسابقات اعزام شدند و در این دوره نفراتی داشتیم که اولین حضور خود را در میدان آسیایی را تجربه می کردند.

وی در پایان گفت: از جوانگرایی در تیم ملی رضایت کامل داریم ، آینده ووشو ایران متعلق به همین جوانانی است که با تلاش فراوان دست به کار بزرگی زدند. مسئولان اتحادیه ووشو آسیا برای این نتیجه به تیم ایران تبریک گفتند و این بدان معناست که جوانان ما کار خود را به خوبی انجام دادند.

تیم ملی ووشو کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال طلا ، ۳ نقره و۵ برنز به عنوان نایب قهرمانی قاره کهن دست پیدا کرد. تیم دوئلین(با ترکیب محسن احمدی، رضا خلف زاده و امیر محمدرضایی)، مرتضی عظیمی ، معین تقوی، یزدان میرزایی، عرفان آهنگریان، شهربانو و الهه منصوریان هفت مدال طلا ،سعید فاضلی، رضا خلف زاده وفرشاد عربی سه مدال نقره ،سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی، مریم هاشمی، اشکان دلفانی و مهدی محمدی ۵ مدال برنز برای تیم کشورمان در این رقابتها کسب کردند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!