برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

Rate this post

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در 2 بخش کاتای انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی برگزار می‌شود.
رقابت‌های کاتا (انفرادی و تیمی) بانوان 17 بهمن‌ماه و مبارزات کومیته در روزهای 18 تا 21 بهمن‌ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.
مسابقات بخش مردان در کاتا (انفرادی و تیمی) و کومیته وزن 55- کیلوگرم روز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه و سایر اوزان کومیته روز چهارشنبه و پنج‌شنبه 20 و 21 بهمن‌ماه به میزبانی هیات کاراته گیلان در شهر رشت برگزار خواهد شد.
سن شرکت‌کنندگان در مسابقات کومیته انفرادی باید 18 سال تمام و در مسابقات کاتا حداقل سن شرکت کنندگان 16 سال تمام به بالا باشد.
مسابقه‌دهندگان کاتا (انفرادی و تیمی) در تمام دوره‌ها کاتای اختیاری (توکوئی کاتا) اجرا کرده و تیم‌های راه یافته به مراحل نهایی و رده‌بندی (تعیین تیم‌های سوم) باید بونکای کاتای خود را اجرا کنند.
اوزان کومیته انفرادی، در بخش بانوان اوزان 50-، 55- ، 61- ، 68- و 68+ کیلوگرم و در بخش مردان در اوزان (آقایان 55-، 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم) خواهد بود.
(مسابقات وزن 55- کیلوگرم آقایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی در 5 وزن و از 60- کیلوگرم برگزار می‌شود.)
برای این مسابقات یک کیلوگرم ارفاق وزنی در نظر گرفته شده است.
حضور در این مسابقات از سراسر کشور آزاد است و محدودیت تعداد شرکت کننده از استان‌ها وجود ندارد.
به موجب مصوبه سال 1394 کمیته فنی فدراسیون تمام اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان و امید (زیر 21 سال) بانوان و آقایان باید در این مسابقات شرکت کرده و شرکت نکردن در مسابقات مانع از راهیابی نفرات غایب به اردوهای تیم ملی می‌شود.
(اعضای تیم‌های ملی در سالجاری ورزشکارانی هستند که به همراه تیم‌های ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان اتریش و تیم امید (زیر 21 سال) در مسابقات قهرمانی آسیایی اندونزی شرکت کرده باشند.)
علاقمندان شرکت در مسابقات می‌توانند از روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه از طریق مراجعه به سایت فدراسیون کاراته به نشانی www.ikf.ir (سامانه الکترونیک ثبت نام) اقدام به ثبت‌نام کنند.
شرکت کنندگان در مسابقات (فقط افرادی که از طریق سامانه ثبت نام کرده باشند) در زمان وزن‌کشی باید

1. اصل شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی 2. اصل کارت بیمه ورزشی معتبر 3. برگه (پرینت) ثبت‌نام رایانه‌ای متقاضی شرکت در مسابقات که کاراته کد (شماره رایانه‌ای کاراته‌کا) در آن ذکر شده باشد به همراه داشته باشند. 4. اصل فرم تکمیل شده قبول مسئولیت شرکت در مسابقات افراد 18 سال به بالا و یا فرم رضایت‌نامه ولی شرکت‌کنندگان 16 تا 18 سال .
برای کسب اطلاعات بیش‌تر بر روی فایل ذیل کلیک کنید یا به قسمت بخشنامه سایت مراجعه کنید.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!