بیژن مقانلو: امیدوارم خاطره خوش بازی‌های آسیایی تکرار شود

Rate this post

بیژن مقانلو: امیدوارم خاطره خوش بازی‌های آسیایی تکرار شود

بیژن مقانلو امیدوار است که تکواندو همچون بازی‌های آسیایی اینچئون خوش بدرخشد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرمربی تیم ملی تکواندو،‌ در خصوص آمادگی تکواندوکاران برای حضور در المپیک، اظهار کرد: حدود دو سال و نیم برای این تیم زحمت کشیده‌ایم و حالا روز موعود فرا رسیده است. سه نماینده المپیکی ایران کادر فنی و فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و برای رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال المپیک زحمت زیادی کشیده‌ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  من به این تیم امیدوارم و اگر روز ورزشکاران ما باشد قطعاً نتیجه می‌گیریم. در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز تکواندو بهترین نتیجه را در کاروان ایران بدست آورد. امیدوارم اتفاق خوش بازی‌های آسیایی تکرار شود و به آن چه لایقش هستیم، برسیم.

مقانلو با بیان این که قرعه تکواندوکاران نه سخت است نه آسان ، ادامه داد: تمام حریفان ما برای کسب مدال پا به المپیک گذاشته‌اند. تقریبا روی تمام رقبا شناخت داریم اما به احتمال زیاد رقبا تکنیک های جدیدی هم رو می‌کنند. نمایندگان ما قبلاً با چند تن از رقبا مبارزه داشته‌اند و آنها را شکست داده‌اند. من به ورزشکارانم ایمان دارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو  در پایان صحبت‌های خود همچنین، اضافه کرد: هر سه تکواندوکار ما شانس مدال دارند. تلاش می‌کنیم که به خوشرنگ‌ترین مدال برسیم. نمی‌شود هیچ پیش بینی کرد. چون اتفاقات المپیک در لحظه رخ می‌دهد. فقط امیدوارم این لحظه‌ها برای ما خوب سپری شود. از همه می‌خواهم که برایمان دعا کنند تا سربلند شویم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!