تشریح برنامه های تیم ملی ووشو

Rate this post

سرمربی تیم ملی ووشوی ایران برنامه های این تیم را تشریح کرد .

حسین اوجاقی در تشریح برنامه های تیم ملی ووشو اظهار داشت : رقابت‎‌های قهرمانی آسیا در تایوان ، جام جهانی ساندا در چین و همچنین پیکارهای قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان ، مسابقات بین المللی سال جاری خواهد بود .

وی در مورد آغاز برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان ، گفت : از اوایل خرداد ماه اردوهای آماده سازی آغاز می‌شود و ابتدا رقابت انتخابی برگزار می‌کنیم تا در هر وزن ، 2 سانداکار در اردو باقی بمانند .

اوجاقی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا ، مهرماه در تایوان برگزار می‌شود ، تصریح کرد : در مسابقات انتخابی تیم ملی ، نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور و مدال آوران حضور خواهند داشت .

سرمربی تیم ملی ایران همچنین اعلام کرد که جام جهانی ساندا نیز آبان ماه به میزبانی چین انجام می‌شود .

وی در ادامه به برنامه‌های تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود : اردوهای این تیم نیز تیر ماه آغاز و مسابقات انتخابی برای شناخت 2 نفر برتر هر وزن ساندا انجام می‌شود .

اوجاقی در مورد عدم حضور چهره‌های نامدار ساندای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ، گفت : این یک فرصت طلایی برای نفرات جوان است تا با حضور در میدان مهم بین المللی توانایی خود را ثابت کرده و آینده ووشوی ایران را تامین کنند .

وی افزود : قهرمانان امروز ووشوی ایران و تمامی ورزشکارانی که دارای چندین مدال خوش رنگ جهانی و آسیایی هستند نیز در سال‌های جوانی با اعتماد فدراسیون و دیدن میادین بین المللی به یک مهره قابل اتکا تبدیل شده و سال‌ها افتخار آفرینی کردند .

سرمربی تیم ملی ایران ، افزود: بهترین زمان برای سرمایه گذاری و وارد کردن نیروهای جوان به تیم ملی همین مسابقات قهرمانی آسیا است چرا که سال آینده پیکارهای جهانی و 2 سال بعد نیز بازی‌های آسیایی را در پیش داریم . مطمئن باشید ثمره این سرمایه گذاری در آینده ووشو و ورزش ایران را با افتخارات متعدد دیگری روبرو می‌کند .

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!