تغییرات گواری آغاز شد

Rate this post

تغییرات گواری آغاز شد

سرپرست فدراسیون جودو که مسئولیت برگزاری مجمع انتخابات را برعهده دارد، دست به تغییرات زده و گویا مدیر روابط بین الملل برکنار شده است.
به گزارش تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، رشید خدابخش سرپرست سابق فدراسیون جودو، 15 دی‌ماه پس از تغییراتی که در فدراسیون جودو ایجاد می‌کرد، حسن روشنایی را به عنوان رئیس کمیته روابط بین الملل منصوب کرد، اما پس از مدت کوتاهی با وی قطع همکاری کرد و روح الله مدبر را به عنوان سرپرست این کمیته منصوب کرد.
پس از استعفای خدابخش به دلیل ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون جودو، احمد گواری از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید منصوب شد. این روزها خبرها حاکی از آن است که سرپرست فدراسیون جودو که مسئولیت برگزاری مجمع انتخابات را برعهده دارد، دست به تغییرات زده و گویا مدیر روابط بین الملل برکنار شده است.
روح الله مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تغییرات در مدیریت روابط بین المللی را تایید کرد، اما در مورد برکناری و یا استعفا تمایل به صحبت کردن نداشت.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!