تیم ملی تکواندو دوشنبه عازم آلمان می‌شود

Rate this post

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در دو تورنمنت آزاد آلمان و اسپانیا ، صبح روز دوشنبه (۱۶ فروردین‌) عازم محل مسابقات خواهد شد .

ملی پوشان کشورمان پس از اینکه از سوم فروردین‌ ماه تمرینات خود را مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز کردند ، با تصمیم کادر فنی برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو در تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی (آلمان) و تورنمنت آزاد اسپانیا بر روی شیاپ چانگ می‌روند .

جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) از پنجشنبه (19 فروردین‌) به مدت 3 روز در شهر «برن» آلمان برگزار می‌شود و تورنمنت آزاد اسپانیا (G1) ، یکشنبه (29 فروردین‌) به مدت یک‌ روز در شهر «الیکاته» اسپانیا پیگیری خواهد شد .

تیم ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم ، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و با هدایت بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی صبح روز دوشنبه (16 فروردین‌) تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد و از آنجا راهی «دوسلدورف» آلمان و سپس عازم محل برگزاری مسابقات می‌شود .

هوگوپوشان پس از شرکت در جام ریاست فدراسیون جهانی ، یکشنبه (22 فروردین‌) آلمان را به مقصد «مادرید» اسپانیا ترک خواهند کرد و پس از برپایی اردوی مشترک سه روزه با تیم ملی تکواندوی اسپانیا (23 تا 25 فروردین‌) به شهر «الیکانته» این کشور می‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانیا شرکت کنند .

تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان ، سه شنبه (31 فروردین‌) به ایران بازخواهند گشت .

تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی G2 است و به دارندگان مدال طلا ، نقره و برنز به ترتیب 20 ، 12 و 7.2 امتیاز و تورنمنت آزاد اسپانیا G1 است و به دارندگان مدال طلا ، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت .

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!