جاسم دلاوری‌ : قسمت نبود المپیک بروم

Rate this post

جاسم دلاوری‌ بوکسور سنگین وزن ، با بدشانسی رقابت‌های حرفه‌ای APB و المپیک را از دست داد . او هفته قبل در اردوی آذربایجان به خاطر درد شدید زانویش MRI گرفت که پارگی رباط صلیبی پایش را تأیید کرد .

خودش معتقد است : «خیلی دوست داشتم یکی از مسافران المپیک باشم اما قسمت نبود ریو بروم . هفته پیش زانویم شدید درد گرفت که پس از آزمایشات و MRI متوجه شدم رباط صلیبی‌ام پاره شده است و باید جراحی کنم . هفته آینده زمان جراحی مشخص می‌شود و به احتمال زیاد حدود 6 ماه طول می‌کشد تا بتوانم شرایط آرمانی‌ام را به دست بیاورم .» بوکسور سنگین وزن تیم ملی حالا عجله‌ای برای برگشت ندارد‌ : «آسیب‌دیدگی شدیدی دارم . بعد از اردوی مشترک آذربایجان ، کتفم آسیب دید و رباط صلیبی زانوی راستم مشکوک به پارگی است .

به همین دلیل برای برگشت به رینگ عجله نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم بعد از بهبود کامل به تیم ملی برگردم . با رئیس فدراسیون صحبت کردم تا علاوه بر فیزیوتراپی ، در اردو بمانم و کارهای درمانی را انجام دهم .» دلاوری به انتخابی المپیک اشاره می‌کند‌ : «سهمیه در مسابقات آذربایجان سخت است . به همین دلیل خیلی امید داشتم بتوانم در مسابقات قاره‌ای چین سهمیه بگیرم و این پتانسیل را در خود می‌دیدم اما متأسفانه مسابقات چین را هم از دست دادم .

سعی می‌کنم اگر شرایط فراهم شود ، خودم را به رقابت‌های آذربایجان ، انتخابی المپیک ، برسانم .» نایب‌ قهرمان بوکس آسیا به مشکلات مالی بوکسورها اشاره می‌کند‌ : «متأسفانه لیگ نداریم تا بخشی از مشکلات مالی ملی‌پوشان برطرف شود اما در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان دو لیگ‌ به نام APB و WSB وجود دارد که بوکسورها می‌توانند برای حضور در این لیگ رزومه خود را برای مسئولان مربوطه ارسال کنند . مسئولان این دو سازمان برای هر بازی با بوکسورها قرارداد می‌بندند که 70 درصد متعلق به خود ورزشکار و 30 درصد متعلق به هزینه ایاب و ذهاب ، مربی و فدراسیون مربوطه است . معتقدم این شیوه می‌تواند به تأمین هزینه‌های ورزشکاران بوکس کمک کند .»

دلاوری درباره راه دشوار سهمیه المپیک حرف می‌زند‌ : «ما در دو مسابقه آسیا ، اقیانوسیه – چین و رقابت‌های آذربایجان شانس کسب سهمیه داریم . البته در رقابت‌های آذربایجان کار دشوارتری برای کسب سهمیه داریم و این رقابت‌ها به نوعی جام جهانی‌ به شمار می‌رود و شمار زیادی از بوکسورهای خوب دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند . امیدوارم در این دوره ملی‌پوشان مثل المپیک لندن 4 سهمیه به دست بیاورند .»

منبع : روزنامه خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!