جدال مدعیان لیگ برتر تکواندو در آغاز دور برگشت

Rate this post

جدال مدعیان لیگ برتر تکواندو در آغاز دور برگشت

دور برگشت لیگ برتر تکواندوی مردان روز پنجشنبه برگزار می شود و در حساس ترین دیدار دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین به مصاف هم می روند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، دیدارهای هفته اول و دوم (دور برگشت) از پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس»، روز پنجشنبه (16 دی‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب هشت تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در هفته نخست از دور برگشت این رقابت‌ها، دو تیم نخست جدول رده‌بندی، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند به مصاف یکدیگر می‌روند. هوگوپوشان ورامینی برای صدرنشینی باید شاگردان نعمت خلیفه را از پیش رو بردارند و در صورتی می‌توانند شانس قهرمان را حفظ نمایند که پیروز این دیدار باشند. تیم هیات تکواندو شمال‌ شرق برای کسب دومین پیروزی باید با پاس قوامین مبارزه کند. یاسین پیشرو البرز رو در روی مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه قرار می‌گیرد و باید دید جوانه می‌تواند نخستین برد در این رقابت‌ها را برای خود رقم بزند یا خیر. در دیدار پایانی نیز لوازم خانگی کن که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد مقابل شهدای مدافع حرم ساری صف آرایی می‌کند.

اما در هفته دوم این دیدارها، هیات تکواندوی شمال ‌شرق رو در روی شهرداری ورامین قرار می‌گیرد، لوازم خانگی کن می‌بایست با پاس قوامین پیکار کند، تکواندوکاران تیم شهدای مدافع حرم ساری به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه می‌روند و در دیدار پایانی هفته دوم نیز شاهد رقابت دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و یاسین پیشرو البرز هستیم.

در پایان دور رفت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با هفت برد متوالی و 21 امتیاز توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را برای خود رقم بزند، تیم شهرداری ورامین با 18 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم لوازم خانگی کن با یازده امتیاز سوم شد.

تیم‌های یاسین پیشرو البرز، پاس قوامین، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال ‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!