جوانان بوکس ایران در شیرود

Rate this post

جوانان بوکس ایران در شیرود

تیم ملی بوکس جوانان ایران اردوی آماده سازی خود را در شیرود برگزار می کند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، جوانان بوکس ایران در این اردوی آماده سازی با توجه به سالن مناسب شیرود تمرینات منظمی را برگزار خواهند کرد و کادر فنی این تیم امیدوار است در این اردو ملی سپوشان به آمادگی مناسبی برسند.

اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور (جمهوری اسلامی) روز سه شنبه 95/5/19 وارد شهر ساحلی شیرود می شود و پس از آن روز پنج شنبه هفته جاری دیداری تدارکاتی را با تیم بوکس مازندران برگزار خواهند کرد.

این بازی تدارکاتی بین تیم ملی بوکس جوانان و تیم منتخب بوکس استان مازندران با حضور مسئول پرویز نصیری هیئت بوکس استان مازندران و امید رشید و مرتضی سپهوند مربیان تیم ملی بوکس در ساعت 19 زمین ورزشی شهید نادر شیرود برگزار می شود.

جلسه هماهنگی ای اردو و بازی تدارکاتی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و رضا حسینی مسئول هیئت بوکس شیرود، شکوهی رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن و مسئولان واحد های اجرایی شهرداری شیرود و مشاور امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرداری شهر ساحلی شیرود برگزار شد.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!