جودوکاران ملی از مسابقات قزاقستان محروم شدند

Rate this post

جودوکاران ملی از مسابقات قزاقستان محروم شدند

به گزارش ایرنا، تیم ملی جودوی ایران با ترکیب چهار جودوکار و هدایت محمدمنصوری و محمدرضا رودکی در مسابقات گرنداسلم باکو شرکت کرد و بدون کسب موفقیت به کار خود پایان داد.
در پایان این رقابت ها، اردوی مشترک در جمهوری آذربایجان آغاز شد و علیرضا خجسته، سعید ملایی، جواد محجوب و سعید مرادی به تمرین با بهترین های جهان پرداختند.
در این بین شنیده می شود که سعید مرادی جودوکار وزن منهای 90 کیلوگرم کشورمان که با شکست در باکو شانس المپیکی را از دست داده بود، با مصدومیت زانو مواجه شده است و این جودوکار به دلیل مصدومیت نمی تواند در مسابقات بین المللی قزاقستان که از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود به میدان برود.
به همین دلیل مسوولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا او به تهران بازگردانده شود، البته شاید دلیل دیگر برگشت خوردن این جودوکار، از بین رفتن شانس کسب سهمیه المپیک باشد.
همچنین در تصمیمی غیر منتظره، محمد منصوری که هدایت جودوکاران را برعهده داشت نیز از سوی مسوولان فدراسیون به تهران فراخوانده شده است.
با این اوصاف مرادی و منصوری تیم ملی ایران را در مسابقات قزاقستان همراهی نخواهند کرد.
این پیکارها از روز جمعه آغاز و تا یکشنبه ادامه خواهد داشت که به ترتیب علیرضا خجسته، سعید ملایی و جواد محجوب در آلماتی به مصاف حریفان می روند.
این سه جودوکار کشورمان جواز حضور در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرده اند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!