حضور ۷۳ جودوکار در انتخابی تیم ملی

Rate this post

حضور ۷۳ جودوکار در انتخابی تیم ملی

رقابت های انتخابی تیم ملی جودو با حضور کلیه مدعیان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هفته آینده در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در حالی که اردوی آماده سازی تیم ملی جودو با مدیریت جدید فدراسیون و کادر فنی جدید چند هفته ای است آغاز شده، سازمان تیم های ملی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی در دو رده سنی گرفته است.

بر اساس برنامه ای که به استانها اعلام شده ۷۳ جودوکار از استانهای مختلف برای حضور در این رقابتها دعوت شده اند که روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه رقابتهای رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و جمعه ۱۹ آذرماه نیز جودوکاران جوان به روی تاتامی می روند.

در لیستی که از سوی فدراسیون منتشر شده نام جودوکارانی چون سعید ملایی، جواد محجوب، علیرضا خجسته، حمیدرضا ملک زاده، رامین صفویه، محمدرشنونژاد، احسان بهرامیان، ایمان نیک اقبال و شایان نصیرپور نیز دیده می شود.

تنها نفراتی که از حضور در این دوره از مسابقات  معاف هستند، جودوکاران اعزامی به رقابتهای ارتشهای جهان می باشند. در رقابتهای انتخابی، برترین ها مستقیم در اردوی تیم ملی شرکت می کنند.

مسئولان فدراسیون جودو در تلاشند تا مقدمات حضور تیم ملی جودو را در اردوی مشترک مجارستان و ازبکستان فراهم کنند. ضمن اینکه گویا امور عقد قرارداد با «ایلیادیس» جودوکار مطرح و عنوان دار یونان در حال نهایی شدن است. در صورت تحقق این امر، هدایت تیم ملی را یکی از بهترین های سال های اخیر جودو دنیا برعهده خواهد گرفت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!