حضور 16 تکواندوکار در بازی‌های کشورهای اسلامی

Rate this post

حضور 16 تکواندوکار در بازی‌های کشورهای اسلامی

تیم ملی تکواندو ایران با 16 ملی‌پوش در دو گروه مردان و زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی 2017 در بخش تکواندو با حضور 16 هوگوپوش از 26 اردیبهشت‌ماه 1396 به مدت 3 روز به میزبانی «باکو» آذربایجان برگزار می‌شود.
در دومین جلسه ستاد عالی بازی‎های کشورهای اسلامی که 15 دی‌ماه با حضور مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شده بود، مصوب شد که 137 ورزشکار در این مسابقات شرکت کنند که در رشته تکواندو 8 ورزشکار مرد و 8 ورزشکار زن در این رقابت‌ها رو در روی رقیبان‌شان قرار می‌گیرند.
علاوه بر تکواندو، ورزشکاران رشته‌های کاراته، ووشو، تنیس، جودو، ژیمناستیک، کشتی، بسکتبال، شنا، شیرجه و واترپلو، نابینایان و معلولان، وزنه‎برداری، تنیس روی میز، والیبال، تیراندازی، بوکس، دوومیدانی و ورزش زورخانه‎ای در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
این مصوبات دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های کشورهای اسلامی است اما تایید نهایی نشده و ممکن است در جلسه بعدی ستاد، رشته‌ها و یا تعداد ورزشکاران تغییر کند.
پاداش مدال‎های طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 8 سکه بهار آزادی باشد.
تیم ملی تکواندو کشورمان در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار شد، در مجموع دو بخش مردان و زنان موفق به کسب 8مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!