خاکسار: خوشحالم که بار دیگر برای کاراته کشورم افتخارآفرینی کردم

Rate this post

خاکسار: خوشحالم که بار دیگر برای کاراته کشورم افتخارآفرینی کردم

ملی‌پوش کاراته گفت: خوشحالم که در سوئیس توانستم به فینال برسم و یک بار دیگر برای کاراته کشورم مدال‌آوری کنم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کاراته مسترز سوئیس با شرکت 675 کاراته‌کا از 16 کشور آغاز شده است. طروات خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در بخش بانوان پس از پشت سر گذاشتن حریفان، در فینال مقابل بتینا پلانک از اتریش و دارنده عنوان سومی جهان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

خاکسار در مورد این مسابقات عنوان کرد: در این دوره از مسابقات اوزان 50- و 55- ادغام شده بود به همین دلیل در این بخش نفرات خوبی به مبارزه پرداختند. در مجموع سه دور مبارزه کردم و به فینال رسیدم. سطح این مسابقات نسبتا خوب بود و فکر می‌کنم حضور در آن برای تمام بچه‌ها کمک بزرگی بود برای تقویت نقاط ضعف و قوت. تا چند ماه دیگر باید در رقابت‌های جهانی حاضر شویم و باید در فرصت باقی‌مانده تمام تلاش مان را برای کسب آمادگی اعمال کنیم.

وی ادامه داد: حریفان از سطح فنی خوبی برخوردار بودند و حتی در فینال با حریفی از اتریش مبارزه کردم که دارنده عنوان سومی دنیا بود. به شخصه استفاده خوبی از این مسابقات از لحاظ فنی بردم و در شرایطی به مدال نقره رسیدم که با صد درصد آمادگی در این مسابقات حاضر نشده بودم. در کل خوشحالم که توانستم مدال بگیرم تا بار دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کرده باشم. امیدوارم در رقابت‌های جهانی اتریش نیز موفق باشم و دل مردم کشورم را شاد کنم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!