خجسته : حس خوبی دارم و خوشحالم

Rate this post

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا که از روز جمعه با حضور ۲۳۵ جودوکار از ۳۰ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده بود با قهرمانی مغولستان به پایان رسید . تیم ملی کشورمان که در بخش مردان با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود با یک مدال نقره و یک برنز در مکان ششم ایستاد . علیرضا خجسته جوان ۱۹ ساله تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در وزن ۶۶ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد و ۲۴۰ امتیاز در رنکینگ المپیک بدست آورد توانست در قالب سهمیه قاره ایی ، جواز حضور در المپیک ریو را بدست آورد .

علیرضا خجسته در گفت وگو با خبرنگاران ورزشی پس از کسب مدال نقره و جواز حضور در المپیک برزیل ، گفت : مسابقات قهرمانی آسیا واقعا از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد . برای اولین بار بود که در رده بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کردم . خدا را شکر می کنم که توانستم نتیجه خوبی را در این رویداد بدست آورم .

وی در ادامه افزود : حس خوبی دارم و خوشحالم از اینکه توانستم در نخستین فرصتی که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشتم مدال نقره کسب کنم .

خجسته در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد : نمی‌توانم برای مسابقات بعدی پیش بینی کنم ، اما باید تلاشم کنم تا نتایجی بهتر از مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنم .

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد : کادر فنی تصمیم گرفته‌اند که در رویداد بعدی به همراه تیم ملی به مسابقات اعزام شوند و امیدوارم بتوانم در رویداد بعدی بدرخشم تا سهمیه مستقیم حضور در المپیک برزیل را کسب کنم .

جودوکار المپیکی تیم ملی در مورد برنامه های خود برای حضور در المپیک برزیل ، گفت : برای حضور در المپیک برزیل تمام تلاشم را می‌کنم تا با برنامه‌ای که مربیان برای ما در نظر دارند بهترین نتیجه را کسب کنم . هر آنچه که مربیان می گویند را انجام خواهم داد تا نتیجه خوبی را در برزیل کسب کنم .

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!