خدابنده از کسب سهمیه المپیک بازماند

Rate this post

تکواندوکار سنگین وزن تیم بانوان ایران با شکست مقابل حریف فیلیپینى خود از راهیابى به دیدار نهایى و کسب سهمیه المپیک بازماند .

رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا بامداد دیروز با حضور ٩٧ تکواندوکار از ٣۸ کشور به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز شد . در وزن ۶۷+  کیلوگرم ۵ تکواندکار برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کردند که نماینده کشورمان دور نخست استراحت داشت .

اکرم خدابنده با این قرعه استراحت راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای کسب سهمیه باید با برتری مقابل نماینده کشور میزبان به دیدار نهایی صعود می کرد که با شکست در این دیدار از این مهم بازماند .

راند اول این دیدار یک بر صفر به سود حریف فیلیپینی به پایان رسید . دو اخطاری که سرداور به خدابنده داد این امتیاز را برای حریف به ارمغان آورد . در ابتدای راند دوم هم نماینده میزبان اخطار گرفت تا نتیجه کار یک بر یک مساوی شود . در ادامه همین راند ۲ دفاع مشت متوالی و در پی آن اجرای تکنیک از سوی «کریستی» نتیجه را در پایان راند دوم شش بر یک به سود وی تغییر داد .

راند سوم با اخطار متوالی سرداور به دو تکواندوکار آغاز شد . حریف فیلیپین که به شدت از سوی تعداد پرشمار تماشاگران حاضر در سالن حمایت می شد در نهایت ۱۰ بر ۳ صاحب پیروزی شد تا نماینده کشورمان از دست یابی به سهمیه المپیک بازبماند . به نظر می رسد خدابنده آسیب دیده بود که در طول سه راند موفق به کسب امتیاز نشد .

تکواندو ایران پیش از این در بخش مردان توسط عاشورزاده ، خدابخشی و مردانی سه سهمیه المپیک کسب کرده بود . کیمیا علیزاده در وزن ۵٧ کیلوگرم امروز یکشنبه برای کسب پنجمین سهمیه المپیک در تکواندو تلاش می کند .

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!