داور المپیکی تکواندو به روسیه دعوت شد

Rate this post

داور المپیکی تکواندو به روسیه دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره زیر نظر فدراسیون جهانی و با حضور تمامی داوران قضاوت کننده در المپیک طی روزهای ۴ تا ۱۰ تیرماه به میزبانی روسیه در مسکو برگزار آغاز خواهد شد که حافظ مهدوی داور المپیکی کشورمان نیز در این کلاس شرکت می کند.

در این دوره که مسئولان برگزاری مسابقات تکواندو در ریو نیز حضور خواهند داشت آخرین هماهنگی ها در خصوص اسکان ، نحوه رفت و آمد ، استقرار در محل برگزاری مسابقات در کل تشریح برنامه ها انجام خواهد شد.

در بخشی از این دوره که به صورت عملی انجام می شود با برگزاری مسابقات نمایشی اجرای قوانین و استفاده از دستگاه های الکترونیکی در جهت کاهش اشتباهات شبیه سازی خواهد شد.

کمیته داوران فدراسیون جهانی به داورانی که برای قضاوت در المپیک انتخاب شده اند ، اعلام کرده تا زمان بازیهای المپیک تنها مجاز به قضاوت در قاره خود می باشند و در صورت دعوت به رقابتهایی خارج از قاره باید با این کمیته هماهنگی لازم صورت گیرد.

غیر از بازیهای المپیک ۲۰۰۴ آتن که ایران نماینده ای در بین داوران نداشت ، مجتبی نظم ده (المپیک ۲۰۰ سیدنی) و شهرام اربابی (المپیک های ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۲ لندن) قضاوت کرده اند. مهدوی سومین داوری ایرانی است که با قضاوت های خوب خود در چهار سال اخیر برای حضور در ریو ۲۰۱۶ انتخاب شده است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!