دریافت 6مدال توسط کاراته کاهای ایرانی در جام میلو

Rate this post

دریافت 6مدال توسط کاراته کاهای ایرانی در جام میلو

به گزارش ایرنا، تیمی 55 نفره شامل کاراته کاهایی از استان های مختلف ایران از جمله مازندران، تهران و بوشهر به همراه مربیان خود و دو داور در این رقابت ها شرکت دارند.
رقابت های پایانی برخی بخش ها و رده های سنی این رقابت ها که با حضور 900 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار می شود امروز یکشنبه در ورزشگاه بدمینتون ‘چراس’ شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد.
در این رقابت ها تاکنون تیم کاراته مازندران درخشش خوبی داشته است و ‘محمد رضایی’ در وزن 60 کیلوگرم رده جوانان و ‘رضا عنایتی’ در وزن 67 کیلوگرم، ‘محمد بابایی’ در وزن 84 کیلوگرم و ‘علی بهبود’ در وزن 75 کیلوگرم بزرگسالان مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
‘آزاده درویش’ دررده بزرگسالان و بخش بانوان مدال نقره کسب کرد و ‘پوریا اسماعیلی’ در وزن 52 کیلوگرم رده نوجوانان توانست مدال برنز را بدست آورد.
در تیم کمیته مردان کاراته وادوکای استان مازندران شرکت کننده در مسابقات مالزی، رضا اسدی، علی بهبود سیف کتی، رضاعنایتی، محمدبابایی و محمد عابدزاده حاضر بودند.
تیم مازندران از دو ملی‌ پوش قائمشهری و جوانان کاراته کا این استان در مسابقات بین المللی جام میلو مالزی بهره می برد.
هفدهمین دوره رقابت های بین المللی کاراته اوپن مالزی (جام میلو) تا یکشنبه شب به وقت محلی در رده های سنی مختلف و در دو بخش پسران و دختران با حضور 45 تیم از جهان ادامه دارد.
در این مسابقات بین المللی 300 کاراته کا دختر و پسر مالزیایی در بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و بیش از 600 کاراته کا خارجی از جمله تیمی 55 نفره از ایران شرکت کرده اند.
اندونزی با 150 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته و دومین تیم بزرگ شرکت کننده است.
تیم کاراته بزرگسالان پاس قوامین ایران سال گذشته قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های کاراته سبک وادوکای جام بین المللی میلو مالزی شد و تیم کاراته دختران این باشگاه نیز مقام سوم تیمی را بدست آورد.

منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!