رضا مهماندوست بهترین مربی سال ۲۰۱۶ تکواندو جهان شد

Rate this post

رضا مهماندوست بهترین مربی سال ۲۰۱۶ تکواندو جهان شد

مراسم بهترین های تکواندو جهان در سال ۲۰۱۶ در باکو برگزار شد و طی آن سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، سومین دوره مراسم انتخاب و معرفی بهترین های جهان معروف به «گالا»ی تکواندو یکشنبه شب در هتل «کمپنیسکی» شهر باکو برگزار شد و طی آن بهترین های تکواندو در سالی ۲۰۱۶ انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان به عنوان بهترین مربی سال انتخاب و معرفی شد. این برای چهارمین بار بود که این مربی چنین عنوان با ارزشی را کسب می کرد. مهماندوست دوبار در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به همراه تیم ملی ایران و یک بار هم در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شده بود.

در بخش تکواندوکاران و در بخش دختران «جید جونز» و در بخش مردان «ابوغاوش» از کشور اردن که به عنوان پدیده المپیک معرفی شده بود در پایان سال ۲۰۱۶ به عنوان برترین تکواندوکار انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم فدراسیون تکواندو آذربایجان به عنوان بهترین فدراسیون سال، «چول کیم» از کانادا و «ماریا مرکوری» از گرجستان به عنوان بهترین داور مرد و زن سال، بهترین ضربه تکواندو «صالح سیسه» از ساحل عاج که در المپیک ریو در مبارزه با «لوتالو» از انگلستان اجرا کرد، انتخاب و معرفی شدند.

فدراسیون جهانی تکواندو از سال ۲۰۱۴ اقدام با نظر سنجی از داوران، مربیان، ورزشکاران، مسئولان فدراسیون ها و قهرمانان اقدام به انتخاب بهترین های سال می کند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!