روحانی: یکی از بهترین تیم‌های تاریخ کاراته را در اختیار داریم

Rate this post

روحانی: یکی از بهترین تیم‌های تاریخ کاراته را در اختیار داریم

مربی تیم ملی کاراته گفت: یکی از بهترین تیم های تاریخ کاراته ایران را در اختیار داریم و تمام تلاش ما برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمی جهان و تکرار مدال طلای دوره قبل است.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، حسین روحانی با بیان مطلب فوق گفت: بعد از پشت سر گذاشتن ۱۶ مرحله اردوی تمرینی و برگزاری شفاف رقابتهای انتخابی بهترین های ایران به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کرده و در بهترین شرایط آمادگی روحی ، روانی و جسمانی به مسابقات جهانی اعزام می شوند. مربیان تیم ملی نیز هر چه در توان داشتند برای آماده سازی این نفرات بکار گرفتند.

وی در مورد غیبت تیم ملی در مسابقات تدارکاتی گفت: شاید تنها ضعف دوران آماده سازی تیم ملی همین نرفتن به مسابقات بین المللی باشد. مسئولان فدراسیون تلاش زیادی داشتند تا ملی پوشان در مسابقات معتبری چون کاراته وان ها و حتی دانشجویان جهان شرکت کنند که متاسفانه برخی شرایط اجاره این امر را نداد.

روحانی که چهار مدال جهانی در کارنامه دارد در مورد کمک به ملی پوشان گفت: داستان رقابتهای جهانی با هر تورنمنت و مسابقه ای متفاوت است. من چهار بار روی تاتامی جهانی مبارزه کرده ام و به خوبی با شرایط این مسابقات آشنا هستم. در طول اردوها و تمرینات نیز تلاشم این بوده که این تجربیات را به کاراته کاهای ملی پوش منتقل کنم.

قهرمان پیشین جهان با اشاره به اینکه یکی از بهترین تیم های تاریخ کاراته ایران را در اختیار داریم اظهار داشت: تیمی که در مسابقات جهانی ۲۰۰۶ فنلاند موفق به کسب دو مدال طلای جهان شد در ترکیب خود برخی از بهترین های کاراته ایران را در اختیار داشت. دوره قبل تیم ما با همین نفرات مدال طلای کومیته تیمی جهان را کسب کرد و اکنون با تجربه بیشتر می روند که نتایجی بهتر از دوره قبل را کسب کنند.

مربی تیم ملی کاراته افزود: امیدوارم در مسابقات جهانی از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم. به عنوان مربی تیم ملی قول می دهم اعضای تیم هر چه در توان دارند را برای کسب بهترین نتیجه و دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل خود بکار گیرند. امیدوارم در کنار کسب طلای تیمی، در بخش انفرادی هم نتایج درخشانی به دست آوریم.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران برای حضور در این مسابقات بامداد پنجشنبه ۲۹ مهرماه راهی محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!