روزبهانی: خمینز معتقد است خوب مبارزه می‌کنم

Rate this post

روزبهانی: خمینز معتقد است خوب مبارزه می‌کنم

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: به طور اتفاقی با سرمربی تیم ملی بوکس در آکادمی روبه‌رو شدم و او مدعی شد که مبارزات من را بارها دیده و مسابقات خوبی داشته‌ام.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون بوکس سرانجام از بین تمام گزینه‌هایی که مطرح کرده بودند طی چند روز گذشته با “باربارو فرناندز خیمنز”، سرمربی کوبایی برای هدایت تیم ملی بوکس به توافق رسیدند. خمینز مربی 59 ساله ای است که مهمترین رزومه او هدایت تیم ملی ونزوئلا، اندونزی و پاراگوئه است؛ او مربی دو ستاره ای است که حالا برای هدایت تیم ملی بوکس ایران از چند روز گذشته وارد تهران شده است.

مسولان فدراسیون طی چند روز گذشته به نقل از او مدعی شدند که او، احسان روزبهانی تنها ستاره بوکس ایران که سال ها در مسابقات لیگ حرفه ای حضور داشت را نمی‌شناسد؛ اما وی طی چند روز گذشته با احسان روزبهانی در آکادمی ملی المپیک روبرو شده و مدعی شده مبارزات او را بارها تماشا کرده و از نوع مبارزات روزبهانی مطلع است.

روزبهانی در واکنش به صحبت‌های سرمربی کوبایی تیم ملی ایران که مدعی شده او را نمی‌شناسد، گفت: طی چند روز گذشته در آکادمی ملی المپیک خمینز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس را دیدم با او خوش و بش کردیم و حتی یکی از بازیکنان تیم فوتبال نیز شاهد این موضوع بود. مربی کوبایی مدعی شد که بازی‌های من را بارها و بارها تماشا کرده و مدعی شد که من مبارزات خوبی را انجام می‌دهم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مترجم سرمربی تیم ملی شاهد بود که او از من سؤال کرد که چرا در اردوهای تیم ملی حضور پیدا نمی‌کنم و من نیز اعلام کردم که از تیم ملی بوکس اخراج شده‌ام و حالا نمی‌دانم مترجم او صحبت‌های من را به خمینز انتقال داد یا خیر.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا از این مربی شناخت دارید یا خیر، گفت: من شناختی از مربی کوبایی ندارم و فقط امیدوارم بتواند به بوکس ایران کمک کند.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که آیا مربیانی که به عنوان دستیاران سرمربی کوبایی انتخاب شدند آیا می‌توانند به بوکس کمک کنند یا خیر؟، گفت: برخی از مربیانی که در حال حاضر کنار تیم ملی هستند همیشه بوده‌اند. (با خنده)

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما را در اردوی تیم ملی خواهیم دید یا خیر، گفت: فعلاً که از اردوی تیم ملی اخراجم و نمی‌دانم که تکلیفم چیست.

روزبهانی در مورد موفقیت امیر علی‌اکبری در مسابقات جهانی MAA گفت: مبارزات علی‌اکبری را در این رقابت‌ها دیدم به او تبریک می‌گویم که توانست در اولین حضور خود در این مسابقات به فینال راه پیدا کند این کار بزرگی بود که او انجام داد. پیش از المپیک برزیل او زیر نظر اکبر احدی تمرین می‌کرد و در اردوها تمرینات او را شاهد بودم که چقدر جدی تمرین می‌کند. احسنت به او که توانست نایب قهرمان جهان شود.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل در پاسخ به این سؤال آیا برنامه‌ای مثل امیر علی‌اکبری برای خود دارید یا خیر، گفت: من برای حضور در مسابقات بوکس حرفه‌ای برنامه دارم.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!