روز سخت مدعیان قهرمانی

Rate this post

روز سخت مدعیان قهرمانی

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با تقابل تیم‌های مدعی فردا پنجشنبه در خانه تکواندو پیگیری می‌شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه این رقابتها هشت دیدار از هفته های سوم و چهارم دور برگشت به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد و تیم های مدعی برای تثبیت جایگاه خود کار سخت و دشواری را پیش رو دارند.

مهمترین بازی هفته سوم را دو تیم یاسین پیش‌رو مقابل شهرداری ورامین صف آرایی می کند. فریبرز عسگری سرمربی یاسین پیش رو که این روزها به عنوان مدعی اصلی سرمربیگری تیم ملی معرفی شده، بعد از متوقف کردن دانشگاه آزاد به دنبال برتری برابر شهرداری ورامین است.

شهرداری مدافع عنوان قهرمانی که به یک قدمی صدر رسیده نمی خواهد امتیاز از دست بدهد. پیام خانلرخانی که حکم سرمربیگیری تیم اعزامی به پاراتکواندو را در جیب دارد بعد از عبور از سد یاسین پیش رو، باید با لوازم خانگی کن پیکار کند، کسب شش امتیاز این دو دیدار می تواند بعد از مدتها این تیم را به صدر برساند.

در ادامه بازیهای هفته سوم جوانه باید با پاس قوامین پیکار کند. دانشگاه آزاد اسلامی که در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد به دیدار شهدای مدافع حرم ساری می رود و هیات تکواندو شمال‌شرق برابر تیم رده سومی لوازم خانگی کن صف آرایی می کند.

در هفته چهارم دانشگاه آزاد اسلامی در یک جدال سخت به دیدار پاس قوامین می‌رود، هیات تکواندو شمال‌شرق با مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه پیکار می‌کند و یاسین پیشرو البرز در مقابل شهدای مدافع حرم ساری صف آرایی می‌کند.

تا پایان هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها دانشگاه آزاد با ۲۳ امتیاز صدرنشین است، شهرداری ورامین با ۲۲ امتیاز خانه دوم جدول را در اختیار دارد و لوازم خانگی کن و یاسین پیشرو البرز با ۱۵ امتیاز و تفاضل به ترتیب سوم و چهارم شدند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!