سانداکاران جوان ایران نایب قهرمان جهان شدند

Rate this post

سانداکاران جوان ایران نایب قهرمان جهان شدند

سانداکاران جوان ایران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی بلغارستان دست یافتند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از پنجشنبه با حضور نمایندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز شد و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت. تیم جوانان ووشوی ایران در دو بخش تالو و ساندای دختران و پسران در این رویداد شرکت کرده است.

جمعه دیدارهای نهایی اوزان مختلف بخش ساندا برگزار شد تا نفرات و تیم های برتر مشخص شوند.
تیم ساندای جوانان ایران با کسب 2 مدال طلا (یوسف صبری و محمدمهدی گرشاسبی)، یک نقره (حمیدرضا سهندی) و 2 برنز (فاطمه ویسی و آرمین افراز) به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.
چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب هفت مدال و یک نقره بر سکوی نخست ایستاد و ویتنام با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان سومی رسید.

در وزن 70 کیلوگرم ساندای پسران، «یوسف صبری» برای کسب مدال طلا به مصاف «امره یونس» از ترکیه رفت و با ارائه مبارزه ای تحسین برانگیز به پیروزی دست یافت و مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.
صبری برای رسیدن به دیدار نهایی، «ماگمد ایلیاسف» از روسیه، «پتروف» از بلغارستان و «وان لی» از ویتنام را شکست داده بود.

در وزن 75 کیلوگرم «محمدمهدی گرشاسبی» موفق شد برابر «انس گزر» از ترکیه با اقتدار به برتری دست یافته و مدال طلا را کسب کند.
گرشاسبی برای رسیدن به فینال، «جرج مارین» از رومانی، «سلطان گایزوف» قهرمان جوانان اروپا از روسیه و «اسن سلمان» از الجزایر را مغلوب کرده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، «حمیدرضا سهندی» در فینال به مصاف «لی جیه پان» از چین رفت و شکست خورد تا به مدال نقره برسد.
سهندی پیش از این برای رسیدن به فینال، برابر «انوگ فان» از ویتنام، «ساچین» از هند و «کیم مین سو» از کره جنوبی به پیروزی رسیده بود.
پیش از این، «فاطمه ویسی» در وزن 52 کیلوگرم ساندای دختران و «آرمین افراز» در 65 کیلوگرم ساندای پسران به مدال برنز رسیده بودند.

رقابت های بخش تالوی پسران و دختران از امروز (شنبه) آغاز خواهد شد و تا عصر دوشنبه ادامه می یابد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!