سرمربی تیم ملی تکواندو استعفا کرد

Rate this post

سرمربی تیم ملی تکواندو استعفا کرد

سرمربی مستعفی تیم‌ ‌ملی تکواندو می گوید نامه استعفای خود را تنظیم کرده و به پولادگر رساند که رئیس فدراسیون نیز با استعفای مقانلو موافقت کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، بیژن مقانلو در خصوص استعفا از سرمربی‌گری تیم ملی تکواندو گفت: سه سال است که  در موج‌های مخالف کار می‌کنم. حرکت کردن در این موج بسیار سخت است. همین حاشیه‌های پنهان و موج‌های منفی تاثیرش را در  المپیک گذاشت. فقط من شرمنده خانواده‌ام شده‌ام،  زیرا در این چند سال از نظر روحی و روانی تحت فشار بودند و من به هر سفری که می رفتم برای آنها با استرس همراه بود. من زمانی که در ایران نبودم خانواده‌ام دوری من را تحمل کرد. در اصل در حق آنها خیلی ظلم شد. خدا از سر تقصیرات من بگذرد.

وی در خصوص انتقادات نیز اظهار کرد: دوستانی که تئوری می دادند حالا بیایند و تئوری خود را اجرا کنند تا  المپیک 2020 وقت زیاد است. حرف زدن با عمل خیلی متفاوت است. من خودم تکواندوکار بوده ام ، افتخار می‌کنم اگر ایران بتواند در رقابت‌های بین‌المللی  مقام کسب کند.

سرمربی مستعفی تیم‌ ‌ملی تکواندو گفت‌: امیدوارم که پولادگر استعفای من را قبول کند. من برای وی نامه‌ای را تهیه کرده‌ام و استعفایم را اعلام کرده‌ام. امیدوارم که بعد از من تفکر جدیدی بیاید و سعی در تغییر این رویه داشته باشد. من هر چه که داشتم گذاشتم و خیلی تلاش کردم. در برهه‌هایی نیز ما با این تیم قهرمان جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم، اما حواشی گریبانگیر این تیم شد و منتقدان نتوانستند صبور باشند و خیلی پیش تر از این حرف‌ها انتقادات شان را شروع کردند. من می روم تا ببینم نفر بعدی چه کار می‌کند.

مقانلو در خصوص رقابت‌های گرندپری و جام جهانی گفت: با توجه به مدت زمانی که تیم تحت اختیار ما بود بهترین های لیگ و قهرمانی کشور را دعوت کردیم اما اردوها خیلی دیر شروع شد و برگزاری رقابت‌های لیگ قبل از مسابقات ضربه زیادی به تیم زد. دست ابوالفضل یعقوبی آسیب‌ دیده بود و بهنام اسبقی نیز آسیب دید. بیشتر وقت‌مان در اردو برای ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها گذشت. آنها بازی‌های سنگین قبل از اعزام داشتند. بعد از آسیب‌دیدگی اسبقی در گرندپری مجبور شدیم جلالی را جایگزین کنیم.

وی اضافه کرد: جلالی تجربه زیادی نداشت و نتوانست فشار روانی را به خوبی تحمل کند و ما اختلاف‌مان با تیم ترکیه‌ را نتوانستیم جبران کنیم و به همین دلیل حذف شدیم اما دیدیم که تیمی مثل روسیه که تیم پرقدرتی است از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

مقانلو گفت: حالا آغاز راه المپیک 2020 است اما در ایران کار کردن سخت است. من از آن موقع که آمدم شدیدا تحت فشار روانی بودم. کسی که می‌آید باید کفش آهنی بپوشد. من نمی‌دانم منتقدان دنبال چه بودند زیرا به مملکت و تکواندو آسیب رسانده اند و انتقاداتشان جز تخریب چیزی نداشت و همانطور که دیدیم این فشار روانی تاثیر خود را گذاشت و در المپیک نتیجه نگرفتیم. جو رسانه ها بسیار متشنج بود و من دیگر نمی‌توانم این جو را تحمل کنم.

وی در پایان افزود: فدراسیون هر تصمیمی بگیرد درست است. من باید از کادرفنی، شاگردانم و مسئولین فدراسیون که به من اعتماد کردند و در کنار من ایستادند تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، متن استعفای او به شرح زیر است:

‎بسمه تعالی
‎ریاست محترم فدراسیون تکواندو
‎با سلام
‎با تشکر از اعتماد و حمایتهای شما در این ٣ سال گذشته در خصوص کسب نتایج بدست امده قهرمانی اسیا/قهرمانی جهان/کسب ۴ مدال طلا در بازیهای اسیایی و همچنین کسب بیش از ١١٣ مدال رنگارنگ در جهان و اسیا متاسفانه بدلیل فشار های بوجود امده و حاشیه  های پنهان قبل از المپیک و بعد از المپیک  که لطمات زیادی به خانواده بزرگ تکواندو زد دیگر شرایط مطلوب را در حال حاضر در خصوص ادامه همکاری ندارم
‎ لذا خواهشمندم با استعفاء اینجانب موافقت فرمایید تا شاید دیگر عزیزان با فکرهای جدید از عهده این مسئولیت  بر ایند تا باعث افتخار و عزت ملی شوند با سپاس بیژن مقانلو سر مربی تیم ملی تکواندو ایران

به گزارش ایسنا، محمدرضا پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با این استعفا و همچنین استعفای ذوالقدری از مدیریت تیمهای ملی موافقت کرد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!