سرمربی تیم ملی جودو برای پارالمپیک ریومعرفی شد

Rate this post

سرمربی تیم ملی جودو برای پارالمپیک ریومعرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، حاج یوسف زاده در حالی به عنوان سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو معرفی شده است که پیش از این خسرو گلکار هدایت این تیم را بر عهده داشت.

جودوی نابینایان و کم بینایان که سه سهمیه برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو به دست آورده است طی سال گذشته و همچنین دو ماه نخست امسال، اردوهای آماده سازی خود برای حضور در این دوره از بازی ها را زیر نظر گلکار به عنوان سرمربی برگزار کرد اما با تصمیم اتخاذ شده مبنی بر تغییر کادر فنی تیم ملی، از این پس محمدرضا حاج یوسف زاده عهده دار این مسئولیت خواهد بود.

محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی نشست هایی که در قالب کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی جودوی نابینایان نیازمند یک سری تغییرات در کادر فنی است و بر همین اساس تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفتیم.

مظلومی تاکید کرد: این تغییر به نفع تیم است چرا که نتیجه نشست های برگزار شده این بود که با سرمربی جدید احتمال مدال آوری و کسب سکو توسط جودوکاران ایران در پارالمپیک ریو بیشتر خواهد بود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!