سرمربی چینی تیم ملی ووشوی ایران: در تمرین رحم وجود ندارد

Rate this post

سرمربی چینی تیم ملی ووشوی ایران: در تمرین رحم وجود ندارد

سرمربی چینی تیم ملی ووشوی ایران در بخش تالوی مردان با اشاره به اینکه با تمرینات سخت و اصولی می توان به موفقیت در عرصه بین المللی دست یافت، گفت: در سیستم و تمرینات چینی ها رحم وجود ندارد و همین مساله عامل اصلی رسیدن به هدف است.

به گزارش تک رزم به نقل از ایرنا از فدراسیون ووشو؛ «یوان مین» مربی چینی که به تازگی هدایت مردان تالوکار ایران را پذیرفته، تصریح کرد: از هشت سالگی تالو را آغاز کرده و در چین عنوان قهرمانی استانی را در اختیار داشتم که بالاترین مقام محسوب می شود، اما به خاطر مصدومیت، خیلی زود دوران قهرمانی را کنار گذاشتم.
وی با اشاره به اینکه مربیگری را از سال 2012 آغاز کرده است، افزود: یک سال مربی استان «شان شی» چین بوده و سپس سه سال هدایت تیم ملی میانمار را برعهده داشتم.
یوان مین در مورد حضورش در ایران گفت: وقتی پیشنهاد همکاری داده شد، دوستان زیادی از جمله «مو نینگ» و «خو جین چائو» که پیش از این در ایران مربی بوده اند، مرا به حضور در ایران ترغیب کردند. آنان معتقد بودند که فدراسیون ووشوی این کشور با نظمی خاص و مدیریتی اداره می شود که امکان رسیدن به موفقیت در آن زیاد است.
سرمربی چینی تیم ملی ووشوی ایران در خصوص شرایط تالوکاران، بیان داشت: از نظر بدنی آنان در شرایط مناسبی هستند، اما برخی حرکات پایه در بین تالوکاران جا باز نکرده است و نیاز به زمان و تمرین زیاد برای برطرف کردن نواقص داریم.
وی در پاسخ به این سئوال که چقدر به تیم کشورمان امیدوار است؟ توضیح داد: به موفقیت همه امید دارم و با تلاش زیاد در قهرمانی آسیا به نتیجه می رسیم. مربی و ورزشکار باید همراه باشند و اگر موفق باشیم برای همه است و اگر با شکست روبرو شویم نیز همه مقصر هستند.
یوان مین در مورد دلیل موفقیت چینی ها در ووشوی جهان، اظهار داشت: جدیت و تمرین زیاد، مشخصه اصلی چینی هاست. در تمرینات چینی ها رحم وجود ندارد و در زمان زیاد کار می کنیم تا به آنچه می خواهیم دست یابیم.
وی افزود: تیم ایران را چند سال است که زیر نظر دارم و معتقدم در بازی های آسیایی اینچئون حق تالوکاران ایران نتایج بهتری بود.
این مربی در خصوص اینکه تالوکاران کدام فرم های ایران توان بیشتری دارند؟ توضیح داد: همه خوب هستند، اما تیم دوئلین ایران در سطح جهان یک برند محسوب می شود.
یوان مین در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند با حضور طولانی مدت در ایران، تالوکاران را به موفقیت های زیادی برساند.

منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!