سلیمانی به دور بعد راه یافت / مینایی از سد حریف کره‌ای گذشت

Rate this post

سلیمانی به دور بعد راه یافت/ مینایی از سد حریف کره‌ای گذشت

در رقابت‌های موی تای بازی‌های ساحلی آسیا، سید کاوه سلیمانی نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان به دلیل حاضر نشدن حریف ازبکستانی به دور بعد راه یافت.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا در حالی از امروز (شنبه) با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر دانانگ ویتنام آغاز می‌شود که رقابت‌های موی تای به دلیل رینگی بودن آن از دو روز قبل آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای قاره‌ای خود رفتند.

در ادامه این مسابقات امروز مسعود مینایی نماینده با تجربه وزن 71- کیلوگرم برابر «سیون گیل» از کره جنوبی برنده از رینگ خارج شده و به دور بعد مسابقات این وزن راه یافت. همچنین در ادامه این رقابت‌ها مهرداد صیادی که روز گذشته نماینده قزاقستان را برده بود،امروز در وزن 60- کیلوگرم با شکست برابر نماینده ویتنام میزبان این رقابت‌ها از دور مسابقات کنار رفت.

پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی طی روزهای سوم تا دوازدهم مهرماه در 22 رشته ورزشی برگزار و کاروان ورزشی کشورمان با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی دوومیدانی،کشتی، پنچاک سیلات، ووینام، سامبو، موی تای، کوراش، جوجیتسوو و کوتورین در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!