سپهوندی: دورنمای تیم جوانان بوکس، المپیک توکیو است

Rate this post

سپهوندی: دورنمای تیم جوانان بوکس، المپیک توکیو است

مربی تیم ملی بوکس جوانان با توجه به برنامه‌های طراحی شده دورنمای این تیم را المپیک توکیو عنوان کرد.

‌به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، مرتضی سپهوندی اظهار کرد: کادرفنی تیم ملی جوانان به‌دنبال برنامه‌های نیمه‌بلند هستیم و مدتی است که فقط بالا بردن سطح کیفی بوکسورهای این تیم از لحاظ تکنیک و تاکتیک لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: در ادامه هدف ما این‌است که بوکسورهای تحت آموزش پس از سپری کردن تمرینات فنی و کیفی برای آمادگی بیشتر و کسب تجربه در پیکارهای معتبر شرکت کنند و از همه مهمتر پشتوانه‌ خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشد که در چند سال اخیر با خلأ بوکسور فنی مواجه بوده است.

سپهوندی بیان کرد: ملی‌پوشان جوان از چندین فیلتر به لحاظ فنی گذشته‌اند و اکثراً متولد 78 یا بالاتر هستند و برای کسب تجربه راهی تورنمنت آذربایجان می‌شوند. در این دوره متولدان 76 و 77 باتجربه‌ای وجود دارند که از لحاظ سنی چون این بوکسورها در آستانه ورود به رده بزرگسالان هستند و وقت کمی برای ماندن در تیم جوانان دارند، ترجیح دادیم از متولدین 78 و بالاتر استفاده کنیم.

مربی تیم ملی جوانان افزود: در نهایت با توجه به نظرات کادرفنی مبنی بر پشتوانه‌سازی و جوان‌گرایی، ترجیح دادیم از بوکسورهای جوان‌تر و کم‌تجربه استفاده کنیم تا برای بازی‌های آسیایی و مسابقات مهم آینده دارای تیمی منسجم، قوی و باتجربه باشیم.

وی که از قهرمانان اسبق این رشته بوده و سابقه حضور در المپیک پکن را دارد، تأکید کرد: وقتی دنبال کمیت باشیم، هدف گرفتن مدال از رقابت‌های دست پایین می‌شود که در بعضی موارد بوکسور حتی بدون مبارزه به مدال می‌رسد، اما وقتی هدف کیفیت باشد، روند آماده‌سازی به مرور زمان افزایش و در مسابقات قهرمانی بزرگ، خود را نشان می‌دهد و بوکسورهایی به تیم ملی بزرگسالان ورود می‌کنند که می‌توانند مدعی بهترین‌های آسیا و حتی جهان باشند.

سپهوندی تصریح کرد: دورنمای ما المپیک توکیو است و امیدواریم با وجود جوانان شایسته‌ی ایرانی با کسب بهترین نتایج و خوش رنگ‌ترین مدال‌ها جبران مافات کنیم.

وی در پایان گفت: دنیای ورزش به سرعت در حال پیشرفت است و به‌سمت علمی شدن حرکت می‌کند و با روش‌های قدیمی امکان موفقیت نیست، اما با برنامه‌های نیمه‌بلند مدت و زیرساخت‌سازی بوکس، ایران قادر به عبور از این بحران است. امیدوارم این رابطه اعتمادسازی بین کادرفنی تیم جوانان و روسای فدراسیون ادامه داشته باشد تا در سال‌های آینده شاهد شکستن طلسم نگرفتن مدال جهانی و المپیک باشیم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!