شمارش معکوس تا آوردگاه جهانی کاراته

Rate this post

شمارش معکوس تا آوردگاه جهانی کاراته

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیست و سومین دوره رقابت های جهانی کاراته از ساعاتی دیگر در لینز اتریش آغاز می شود و نمایندگان کشورمان برای کسب مدال جهانی به روی تاتامی قدم می گذارند.

نگاهی به روز نخست و حریفان ملی پوشان ایران:

– کاتا انفرادی بانوان:

مهسا افسانه کاتا رو شایسته کشورمان در روز نخست مسابقات، به عنوان اولین نماینده تیم ملی بانوان به روی تاتامی خواهد رفت.

افسانه در دور نخست به مصاف « کره گرفین» از ولز خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده ماکائو و الجزایر دیدار می کند.

در این رده اگرچه سندی اسکوردو فرانسوی به همراه ابلو مارتین از اسپانیا دارندگان مدال نقره و برنز دوره قبل مسابقات جهانی، نمایندگان کشورشان نیستند اما حضور ساندرا سانچز دارنده مدال طلای مسابقات اروپایی فرانسه در سال 2016  و طلای مسابقات جهانی کاراته وان ترکیه و مدیترانه در سال 2016 به همراه شیموزو کیو قهرمان جهان در رده جوانان 2011، رده زیر 21 سال 2013 و رده بزگسالان 2014 نشان می دهد ژاپن و اسپانیا همچنان مصمم به تکرار عناوین خود هستند!

یاسمین بلویل دارنده نشان برنز در سال 2014 از آلمان ، ویوانا بوتارو دارنده برنز مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2016 از ایتالیا به همراه دلارا بوزان دارنده مدال برنز زیر 21 سال جهان از ترکیه نیز در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

در این رده 65 کاتارو ثبت نام کردند.

– کاتا  انفرادی مردان:

جایی که فرید حقیقی پس از قرعه استراحت باید به دیدار «میشل دو پلیسزز» از آفریقای جنوبی برود.
“ریو کیانا” از ژاپن، “ایلجا اسمورگانر” آلمانی و “آنتونیو دیاز” از ونزوئلا به ترتیب دارنده عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و برنز مسابقات جهانی 2014 هستند که در این دوره نیز حضور یافتند. احمد زارستا دارنده طلا جهان در رده زیر 21 سال از اندونزی و آرانگو ژوزف نیکولای از دومنیک دارنده مدال برنز زیر 21 سال جهان از چهره های مطرح این رده هستند.

74 کاراته کا حاضرین این رده خواهند بود.

وزن 84+کیلوگرم:

در این وزن سجاد گنج زاده اولین نماینده کومیته کشورمان است که به روی تاتمی خواهد رفت. وی در گام نخست «پیتر دیان» از ولز پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده تونس و دانمارک دیدار خواهد کرد.

“انیس ارکان”  قهرمان جهان در سال 2014 ، “جاگوبا ویزوته اسپانیایی دارنده مدال برنز جهان در سال 2014 به همراه گنج زاده که مدال نقره  جهان را دارد قهرمانانی هستند که در این دوره هم به میدان خواهند رفت. ضمن اینکه اشرف اوچن از مراکش نیز که عنوان قهرمانی زیر 21 سال جهان را دارد به همراه اوکتاموف دیماش نایب قهرمانی جهان در رده  زیر 21 سال نیز از قزاقستان در سال 2015 و حمدی طارق دارنده طلای جوانان جهان در سال 2015 از عربستان نیز از دیگر چهره های سرشناس این وزن هستند.

در این رده “قربانعلی آسیمان” دارنده مدال طلا کاراته وان آلمان 2016 جانشین “شاهین آتاموف” نایب قهرمان اروپا در سال 2014 شده است.
76 نفر در این وزن به روی تاتامی خواهند رفت.

وزن 84-کیلوگرم:

“ذبیح اله پورشیب”  در این وزن نماینده کشورمان است وی دور نخست به مصاف “سیان اوکانر” از ایرلند می رود و سپس  با برنده الجزایر و پرتغال دیدار خواهد کرد، ذبیح اگر این دور هم برنده باشد به احتمال زیاد باید به مصاف ” ریتارو آراگا”  نایب قهرمان ژاپنی جهان برود،آرگا در کاراته وان فرانسه، اتریش و آلمان 2016 نیز به مدال طلا رسیده است. این کاراته کای ژاپنی در گام نخست حریفی از بلغارستان را پیش رو دارد سپس با برنده دیدار مکزیک و بوسنی هرزگوین باید مبارزه کند.

“گوگیتا آرخان” قهرمان جهان در سال 2014 از گرجستان، محمد الکتابی مصری و بتیچ نوا از آلمان دارندگان برنز جهان در سال 2014  به همراه “اوگار آکتاس”  قهرمان زیر 21 سال جهان در سال 2015 و قهرمان زیر 21 سال و بزرگسالان اروپا در سال 2016  از ترکیه چهره های شاخص این وزن هستند.

در این وزن 78 کاراته کا به مصاف هم خواهند رفت.

وزن 68+کیلوگرم بانوان:

در این وزن که 59 کاراته کا حضور دارند” حمیده عباسعلی ” نایب قهرمان جهان نماینده کشورمان خواهد بود که در گام نخست با قرعه استراحت روبرو شده و در گام بعد به مصاف برنده دیدار دانمارک و صربستان خواهد رفت.

آیومی یوکوسا از ژاپن و و لائورا گنزالز از اسپانیا دارندگان برنز جهانی در سال 2014 هستند که در این دوره نیز به میدان خواهند رفت.
در این رده  نماینده مصر سهیلا ابو اسماعیل است که جانشین شیما ابوالیازد قهرمان جهان در سال 2014 شده است.

وزن 68-کیلوگرم بانوان :

سمیرا ملکی پور در اولین دیدار باید به مصاف “نادا محمد” قهرمان زیر 21 سال جهان در سال 2015 از مصر  برود و  سپس با برنده آفریقای جنوبی و الجزایر مصاف نماید.

“الیزه اگر” قهرمان جهان در سال 2014  و نایب قهرمان زیر 21 سال جهان در سال 2013 از فرانسه، برونستاد ژیته نایب قهرمان جهان در سال 2014 از نروژ،  آلیسا باچنگر دارنده مدال برنز جهان در سال 2014 از کشور میزبان و ایرنا زارتسکا نایب قهرمان زیر 21 سال جهان در سال 2015 از آذربایجان چهره های سرشناس این وزن هستند.

56 نفر در این وزن حضور خواهند داشت.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!