شکست روزبهانی مقابل پلیس هلند

Rate this post

شکست روزبهانی مقابل پلیس هلند

احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب بازی‌های المپیک 2016 ریو با شکست مقابل قهرمان اروپا از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو دوژانیرو در حالی به میزبانی برزیل پیگیری می‌شود که احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در وزن 81- کیلوگرم کشورمان بامداد امروز( دوشنبه) در نخستین گام به مصاف “پتر مولنبرگ” از هلند رفت و با شکست مقابل حریف از دور مسابقات حذف شد. راند اول این دیدار به نتیجه 10 بر 9 به سود نماینده هلند به پایان رسید. روزبهانی در راند دوم نیز با نتیجه 10 بر 9 بازی را واگذار کرد. راند سوم این دیدار نیز با نتیجه 10 بر 9 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا در مجموع این دیدار با نتیجه 29 بر 28 به سود نماینده هلند خاتمه یابد.

بوکسور 28 ساله هلندی مدال نقره اروپا را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در رده پنجم رنکینگ جهانی قرار دارد. او در رقابت‌های ارتش‌های جهان نیز مدال طلا را از آن خود کرده است. ” پتر مولنبرگ” یک پلیس هلندی است.

روز گذشته چهار دیدار در وزن 81 کیلوگرم برگزار شد که در آن بوکسورهای ترکیه، کرواسی، برزیل و کلمبیا با برتری مقابل رقیبان خود به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند. پیش از این هم بوکسورهای کوبا، فرانسه، ایرلند جنوبی، ازبکستان، الجزایر و قزاقستان با یک دور استراحت به جمع 16 نفر برتر رسیده بودند.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!