شکست سنگین تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان

Rate this post

شکست سنگین تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان

رقابت‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان در حالی به پایان رسید که تنها یک مدال طلا و 6 برنز حاصل تلاش ملی پوشان ایرانی در اندونزی بود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، در دومین روز از پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در اندونزی، دیروز شنبه 6 آذرماه نوجوانان و جوانان پسر به روی تاتامی رفتند. در پایان مسابقات در بخش نوجوانان و جوانان پسران، ملی پوشان کشورمان با کسب تنها 1 طلا و 6 برنز در آسیا به کار خود پایان دادند.

نوید محمدی تنها طلایی نوجوانان و جوانان ناجی تیم ملی رده نوجوانان و جوانان شد.

وزن 52- کیلوگرم نوجوانان مرتضی نعمتی برنز

وزن 57- کیلوگرم نوجوانان مهرداد مستحسن برنز

وزن 63- کیلوگرم نوجوانان حسین صالحی پور برنز

وزن 68- کیلوگرم نوجوانان امیر خوش رفتار حذف

وزن 68+ کیلوگرم نوجوانان نوید محمدی طلا

وزن 55- کیلوگرم جوانان علیرضا خمسه حذف

وزن 61- کیلوگرم جوانان مجتبی محمدی برنز

وزن 68- کیلوگرم جوانان یحیی شهگل حذف

وزن 76- کیلوگرم جوانان حمیدرضا نجانی برنز

وزن 76+ کیلوگرم جوانان مجید نیکوهمت برنز

در مسابقات آسیایی مالزی تیم کومیته نوجوانان پسران با سرمربیگری محمدرضا عبدالمحمدی و با حضور حسن روحانی، رضا میدان رو، نادر جودت و حامد زیگساری به عنوان مربی به 2 طلا، 1 نقره و تیم جوانان 3 طلا و 2 برنز دست یافت در مجموع (5 طلا 1 نقره و 2 برنز) در صدر آسیا ایستاد. تیم ملی ژاپن در  رده نوجوانان و جوانان با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به کار خود پایان داد.

تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران و پسران دوره قبل در مسابقات آسیایی که به میزبانی مالزی برگزار شد با کسب ۹ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز با اقتدار در کاتا و کومیته در صدر ایستاد. دوره قبلی تیم ملی ژاپن حتی با قدرت کاتا هم نتوانست به گرد ایران برسد و با ۷ طلا و ۷ نقره و ۴ برنز پس از ایران در جایگاه دوم ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها کاراته نوجوانان و جوانان تنها ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز در مجموع کاتا و کومیته نوجوانان و جوانان کسب کرد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!