علیزاده و خدابنده راهی مانیل می شوند

Rate this post

تیم دو نفره بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک سه شنبه ۲۴ فروردین ماه راهی مانیل می شود .

آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک در بخش قاره ای به مسابقات قاره آسیا اختصاص دارد . مسابقات تکواندو در المپیک در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان برگزار می شود که در هر وزن ۱۶ تکواندوکار و در مجموع ۱۲۸ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت .

با احتساب تکواندوکاران کشور میزبان تا کنون تکلیف ۱۰۸ تکواندوکاری که قرار است روی «شی هاپ چانگ» ریو رقابت کنند مشخص شده است . چهار سهمیه «وایلدکارت» است که هنوز از سوی wtf تکلیف آن مشخص نشده و ۱۶ سهمیه هم به نمایندگان قاره آسیا اختصاص دارد که تکلیف آن ۲۸ و ۲۹ فروردین در مانیل فیلی پین مشخص می شود .

تکواندو ایران که در بخش مردان سه سهمیه کسب کرده است ، در بخش بانوان با کیمیا علیزاده و اکرم خدابنده برای کسب دو سهمیه سه شنبه ۲۴ فروردین ماه با هدایت مینو مداح و سرپرستی زهرا سروی تهران را به مقصد مانیل ترک می کند .

طبق برنامه این دو تکواندوکار دو روز زمان دارند تا با برگزاری آخرین مراحل تمرینی با شرایط آب و هوای محل برگزاری مسابقات آشنایی پیدا کنند . شنبه ۲۸ فروردین ما اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم رقابتهای خود را برگزار می کند و یکشنبه در روز دوم مسابقات کیمیا علیزاده به دیدار رقبای خود می رود .

فرزان عاشورزاده ، مهدی خدابخش و سجاد مردانی سه سهمیه تکواندو ایران در بخش مردان را کسب کرده اند و در صورت موفقیت علیزاده و خدابنده که امید زیادی به آن می رود تکواندو ایران به همراه کره جنوبی دو کشوری خواهند بود که در المپیک ریو ، پنج سهمیه خواهد داشت .

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!