فرشاد عربی: کارمان در جام‎جهانی سخت است

Rate this post

فرشاد عربی: کارمان در جام‎جهانی سخت است

تالوکار خوزستانی تیم‎ملی ووشو ایران می‎گوید باتوجه به این‎که فدراسیون تشخیص داد برای مسابقات جام‎جهانی اردوی آماده‎سازی برگزار نشود، در حال حاضر به صورت شخصی تمرین می‎کنیم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرشاد عربی یکی از دو ملی‌پوش اعزامی به این رقابت‌ها، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ورزشکارانی حضور دارند که در پیکارهای جهانی 2015 اندونزی موفق شدند در هر یک از فرم‌ها عناوین اول تا هشتم را کسب کنند که با توجه به این‎که من و رضا خلف‌زاده در مسابقات اندونزی در بین این هشت نفر بودیم، تنها کسانی هستیم که در قالب تیم‎ملی به مسابقات اعزام می‌شویم و می‌توان گفت تیم‎ملی در بخش مردان با ترکیب صد درصد خوزستانی به مسابقات می‌رود.

وی با اشاره به این‎که بدون برگزاری اردو به این مسابقات اعزام می‌شوند، گفت: در حال حاضر خودمان به صورت شخصی تمرین می‌کنیم، چرا که فدراسیون تشخیص داد با توجه به این‎که چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت پیدا کردیم و قبل از آن مسابقات، در اردویی سه ماهه زیر نظر مربی چینی حضور داشتیم، بازیکنان از تیم‌های باشگاهی‎ جدا نشوند و اردویی برای آن‌ها برگزار نشود. البته این موضوع برای ورزشکاران بخش ساندا نیز صدق می‌کند و آن‌ها نیز بدون اردو به چین رفتند و اتفاقا نایب قهرمان هم شدند.

تالوکار خوزستانی تیم‎ملی ووشو ایران در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات بدون برگزاری اردو، باعث افت عملکرد تیم نخواهد شد؟ بیان کرد: مسلم است که در هر رشته‌ای وجود تمرین گروهی زیر نظر مربی تاثیرات بسیار مثبتی دارد و این یک دنیا تفاوت دارد نسبت به زمانی که تیمی بدون اردو پا به مسابقات بگذارد. به هر حال و با توجه به شرایط کنونی، ما کار خودمان را دنبال می‌کنیم و خیلی به این مسایل توجه نداریم.

وی در خصوص شانس موفقیت تیم ایران در مسابقات، عنوان کرد: برای اولین بار است که جام جهانی تالو برگزار می‌شود و پیش از این، هفت دوره مسابقات جام جهانی در بخش ساندا برگزار شده بود. طبعاً در این رقابت‌ها نفرات برتر دنیا حضور دارند و کار بسیار سخت است.

عربی افزود: در این رقابت‌ها من در سه فرم اجرا خواهم داشت که در بین حریفانم هم آمریکایی و اروپایی حضور دارند و هم حریفان قدر آسیایی؛ ضمن این که حریفان اصلی‌ام از کشورهای چین، ماکائو و مالزی هستند. خوشبختانه تمرینات خوبی داشته‌ام و امیدوارم همراه با اجراهای خوب، نتایج خوبی نیز بگیرم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!