مجارستان میزبان رقابتهای جودو قهرمانی جهان شد

Rate this post

مجارستان میزبان رقابتهای جودو قهرمانی جهان شد

فدراسیون جهانی جودو میزبان دور بعدی رقابتهای قهرمانی جهان را برای سال آینده میلادی معرفی کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، رقابتهای جودو قهرمانی جهان تا سال ۲۰۱۰ هر دو سال یکبار برگزار می شد که فدراسیون جهانی تغییراتی در نحوه برگزاری ارائه داد.

برگزاری سالانه رقابتهای جهانی غیر از سالهایی که بازیهای المپیک برگزار می شود، حذف وزن آزاد و افزایش تعداد جودوکاران یک کشور از هفت به ۹ نفر از جمله مهمترین این تغییرات بود که با استقبال کشورهای مختلف همراه بود.

بر همین اساس میزبان دور آینده این مسابقات در سال ۲۰۱۷ کشور مجارستان خواهد بود که در شهر بوداپست از جودوکاران کشورهای مختلف پذیرایی خواهد کرد.

جودو ایران بعد از مسابقات جهانی ۲۰۰۷ برزیل ، هیچگاه موفق اعزام تیمی با ترکیب کامل به مسابقات قهرمانی جهان نشده است. هر چند تکلیف مدیریت فدراسیون هنوز مشخص نشده ، ولی این امیدواری وجود دارد که با حضور جوانانی مستعد در ترکیب تیم های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، برای سالهای آینده فدراسیون جودو تیمی کامل را برای اعزام به این رقابتها مهیا کند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!