مجتبی عابدینی: تمام تلاشم را کردم / عذرخواهی می‌کنم

Rate this post

مجتبی عابدینی: تمام تلاشم را کردم / عذرخواهی می‌کنم

شمشیرباز ایران که در آستانه کسب نخستین مدال تاریخ این رشته قرار داشت پس از کسب عنوان چهارمی المپیک گفت: تمام تلاشم را کردم اما متاسفانه نتوانستم به مدال المپیک دست پیدا کنم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی عابدینی پس از شکست در دیدار رده بندی المپیک ریو گفت: من بد شانس نبودم چون دو یا سه ضربه ام را در بازی نیمه نهایی با حریف آمریکایی را ندادند.

وی تصریح کرد: در دیدار با همین حریف کره ای هم وقتی بازی را آغاز کردیم، یک امتیازم را ندادند.

عابدینی ادامه داد: امیدوارم شمشیربازی پیشرفت کند و بچه ها بتوانند در المپیک های بعدی نتیجه خوب بگیرند. امیدوارم مردم از بردهای من خوشحال شده باشند همین طور از باخت من ناراحت نباشند چون من تمام تلاشم را انجام دادم.

وی در واکنش به اینکه یک امتیاز فقط با نقره المپیک فاصله داشت و از المپیک لندن که بازی نخست حذف شد خیلی فاصله گرفته عنوان داشت : دو سال است که ما خیلی خوب شدیم، من همین کیم و خیلی از قهرمانان را شکست داده بودم اما از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم!

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!