محجوب به دنبال تکرار عناوینش در آسیا

Rate this post

مربی تخصصی جواد محجوب گفت : نماینده ۱۰۰ کیلوگرم جودوی ایران از لحاظ جسمی و روحی آمادگی خوبی دارد و با انگیزه فراوان به فکر تکرار عناوینی است که تا به حال در آسیا به دست آورده است .

مسعود خسروی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران ورزشی ضمن تبریک به مناسبت تصاحب مدال نقره وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط علیرضا خجسته در مورد حضور جواد محجوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت : وضعیت جسمی و روحی محجوب خیلی خوب است و همه چیز برای رسیدن به موفقیت مهیاست . او تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و مدال‌های مختلف در تورنمنت‌های مختلف شرایط روحی او را بسیار ایده‌آل کرده و واقعا به این خودباوری رسیده که می تواند مدال‌های گذشته خود را در ازبکستان نیز تکرار کند .

وی ادامه داد : او در دور اول با نماینده افغانستان مسابقه می دهد ولی در ادامه راه قطعا کارش کمی دشوارتر خواهد بود . با اینکه قرعه نقش تاثیرگذاری را در نتیجه گرفتن نفرات ایفا می کند اما با این حال ما به توانایی هایمان تکیه می کنیم و مطمئن هستیم اگر فعل خواستن را صرف کنیم می توانیم به بهترین نتیجه برسیم . جواد سابقه کسب مدال طلا و نقره را در این رقابت‌ها دارد و باز هم می تواند این موفقیت‌ها را تکرار کند .

خسروی نژاد اظهار داشت : فدراسیون جودو در چند ماه گذشته واقعا حمایت‌های ویژه ای از تیم ملی داشته که باید از مسئولان تشکر و برای سایر نفرات در بخش انفرادی و مسابقات تیمی نیز آرزوی موفقیت کنم . در روز اول نیز بچه های ایران خوب جنگیدند و خوشحالم که خجسته توانست در عین جوانی به فینال برسد و به نشان نقره این رقابت ها دست یابد . این مدال جدا از بحث نتیجه روحیه تیم ما را نیز بالا برد .

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!