محجوب و ملایی راهی ریودوژانیرو می‌شوند

Rate this post

محجوب و ملایی راهی ریودوژانیرو می‌شوند

تیم ملی دو نفره جودوی ایران با ترکیب سه همراه به منظور حضور در آوردگاه بازی‌های المپیک بامداد روز سه شنبه 12 مردادماه عازم ریودوژانیرو خواهد شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، جواد محجوب و سعید ملایی جودوکاران ایران که رقابت های خود را از روزهای نخست بازی‌های المپیک باید آغاز کنند و جزو اولین ورزشکارانی هستند که از کاروان ایران پا به عرصه بازی‌های المپیک ریو می گذارند ساعت 5 صبح روز سه شنبه 12 مردادماه به همراه احمد گواری (سرپرست)، محمدرضا رودکی (مدیر تیم های ملی)، نصرت خان ولی اف (سرمربی) عازم ریودوژانیرو خواهند شد.

رقابت‌های جودوی بازی‌های المپیک از یک روز پس از مراسم افتتاحیه و از روز 16 مردادماه آغاز می‌شود.

389 جودوکار از 136 کشور روی تاتامی ریو به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد جودوکار 238 ورزشکار در بخش مردان و 151 جودوکار در بخش زنان برای کسب 56 مدال طلا ، نقره و برنز تلاش خواهند کرد. مبارزات جودو به مدت هفت روز برگزار می شود و در هر روز جودوکاران یک وزن زنان و یک وزن مردان مبارزات خود برگزار می کنند.

طبق این آمار در کنار برزیل میزبان که در همه اوزان نماینده دارد، دو کشور فرانسه و ژاپن با 14 جودوکار بیشترین شرکت کننده در این رقابت‌ها را دارد. آلمان و مغولستان با 13 شرکت کننده، کره جنوبی با 12 جودوکار، هلند و روسیه با 11 جودوکار و کوبا با 9 جودوکار در این رده بندی مکان‌های بعدی را در اختیار دارند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری رقابت‌ها 16 مردادماه در روز نخست رقابت‌های جودو، جودوکاران دو وزن 60- مردان و 48- کیلوگرم زنان به روی تاتامی می روند. 17 مردادماه در روز دوم مبارزات اوزان 66- مردان و 52- کیلوگرم زنان انجام می شود..

یکشنبه 17 مردادماه رقابت‌های دو وزن 73- مردان و 57- کیلوگرم زنان و دوشنبه 18 مردادماه مبارزات دو وزن 81- کیلوگرم مردان و 63- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد. سعید ملایی دومین جودوکار ایرانی است که باید در روز هفتم این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می رود.

در روز هشتم بازی‌ها و پنجم جودو ، چهارشنبه 20 مردادماه جودوکاران اوزان 90- کیلوگرم مردان و 70- کیلوگرم زنان به دیدار رقبای خود می روند. جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان 21 مردادماه به روی تاتامی می رود. در روز آخر مسابقات جودو نیز سنگین وزن‌ها(100+ کیلوگرم) جذاب ترین مسابقات جودو در ریو 2016 را برگزار خواهند کرد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!