محرابی: فدراسیون بوکس مبدا مشکلات است

Rate this post

محرابی: فدراسیون بوکس مبدا مشکلات است

ملی‌پوش پیشین بوکس دلیل ناکامی‌های تیم ملی بوکس و به‌خصوص بوکس استان لرستان را نشات گرفته از فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سجاد محرابی در گفت‌وگو خود، با اشاره به این که همه مشکلات در بوکس به خاطر مدیریت است اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون فقط برای این که نشان دهد که فعالیت می‌کند این اردوها را برگزار می‌کند وگرنه با این کارها به هیچ جا نمی‌رسیم. اردوها و فعالیت‌هایی که فدراسیون بوکس در حال اجرای آن‌هاست هیچ کیفیتی ندارد که باعث به وجود آمدن این مشکلات می‌شود.

او هم‌چنین با اشاره به این که بوکسورهای خوب در رقابت‌های کشوری خود را نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: در حال حاضر بوکسورهایی در تیم ملی هستند که حتی نمی‌توانند یک ضربه مشت ساده را بزنند اما فدراسیون از آن‌ها حمایت می‌کند. ما مربی خارجی را در سال‌های گذشته هم داشته‌ایم ولی وقتی که به مسابقه‌های نزدیک می‌شویم او را از تیم بیرون می‌اندازیم و تمام هزینه‌هایی که کرده‌اند و حق بوکسورها بوده است را پایمال می‌کنند.

ملی‌پوش پیشین بوکس با بیان این که همه مشکلات بوکس از فدراسیون آغاز می‌شود، افزود: مشکلات از فدراسیون شروع می‌شود و به هیات بوکس استان‌ها می‌رسد و نتیجه آن ناکامی بوکس لرستان می‌شود. فدراسیون اگر می‌خواهد جوانگرایی کند باید خرج کند. جوان‌گرایی بدون هزینه نیست و باید در این مورد تصمیمات خوبی گرفته شود.

محرابی ضمن انتقاد از عملکرد فدراسیون بوکس اظهار کرد: هر کسی که به روی کار می‌آید باید وجدان داشته باشد که بیش‌ترین نیاز فدراسیون بوکس در حال حاضر وجدان‌کاری است. در حال حاضر فدراسیون نیاز به مدیریتی دارد که بتواند باندبازی‌ را از بین ببرد. اگر کسی دلسوزانه برای بوکس کار کند من خودم به شخصه بدون هیچ چشم‌داشتی بوکس را دوباره شروع می‌کنم ولی در حال حاضر مدیریت فدراسیون بوکس برای من و دوستداران بوکس‌ ناراحت کننده است.

او هم‌چنین درباره نتایج ضعیف بوکس لرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور تصریح کرد: این اولین‌بار است که لرستان نمی‌تواند مدال بیاورد و استان‌هایی مثل کرمان که روزی زنگ تفریح بوکس بودند به مدال می‌رسند. این‌ها همه مشکلاتی است که از کم توجهی‌های فدراسیون بوکس به هیات‌ها سرچشمه می‌گیرد و پشت این مشکلات مسائل بسیار زیادی پنهان هستند.

قهرمان پیشین بوکس با بیان این که مشکلات بوکس باید از پایه و اساس حل شود افزود: بوکس و فدراسیون بوکس ایران از پایه و اساس مشکل دارد که باید فکری به آن کرد. با این شرایط اگر بهترین مربی را هم بیاوریم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. مربیان خوب را باید در شهرستان‌ها و بوکس پایه به کار ببریم نه این که سرخود را با این حرف‌ها گرم کنیم که پس از آن افسوس بخوریم.

سجاد محرابی در ادامه با بیان این که مربی تیم ملی باید بومی باشد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم بوکس ملی‌ پیشرفت کند باید از مربیان خارجی در شهرستان‌ها استفاده کنیم. آوردن مربی خارجی در تیم ملی اشتباه است. بوکسوری مثل من که 12 تا 13 سال است بوکس می‌کند را نمی‌توان در رده ملی تغییر داد ولی اگر بوکسورها را از رده پایه با مربیان خارجی تربیت کنیم، قطعا نتیجه بهتری خواهیم  گرفت.

بوکسور پیشین تیم ملی هم‌چنین ادعا کرد: در حال حاضر اطراف آقای ناطق نوری را افرادی گرفته‌اند که به فکر منافع دیگری هستند. همین عوامل باعث شده است که من یا چندین بوکسور دیگر از حضور در رقابت‌های کشوری خودداری کردیم. قطعا اگر از من دلسوزانه بخواهند باز هم به تیم ملی برمی‌گردم.

او در پایان ادامه داد: من و بوکسور خوبی چون محمد نوری‌پور به دلیل مشکلات مالی در این رقابت‌ها حضور نداشتیم. به طور کلی می‌توانم بگویم که یکسری افراد در فدراسیون هستند که حمایت از ورزشکاران را از یاد برده‌اند. امیدوارم این افراد از فدراسیون و ورزش بوکس بیرون بروند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!