مردانی با شکست روسیه به مدال طلا دست یافت

Rate this post

مردانی با شکست روسیه به مدال طلا دست یافت

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقیب روسی خود صاحب مدال طلای رقابتهای جایزه بزرگ باکو شد تا به نوعی برای تکواندو ایران آبروداری کرده باشد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان که با سه پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی رقابتهای جایزه بزرگ باکو شده بود، در این مرحله برای کسب مدال طلا به مصاف «ولادیسلاو لارین» از روسیه رفت و در پایان سه راند مبارزه صاحب پیروزی ۴  بر ٣ شد و به مدال طلا دست یافت.

این طلا در حالی به دست آمد که چهار عضو دیگر تیم ملی تکواندو کشورمان در این دوره از رقابتها مبارزاتی دور از انتظار به نمایش گذاشته و نشانی از تکواندو قدرتمند و صاحب عنوان ایران نداشته و مردانی توانست با رسیدن به این مدال به آبروی تکواندو ایران را در آخرین مرحله از رقابتهای جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۶ حفظ کند.

تیم ایران در این دوره ۵ نماینده داشت که امروز بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند. روز گذشته هم آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن ۸۰- کیلوگرم طعم تلخ شکست را چشیده و حذف شده بودند.

این دوره از مسابقات در باکو به پایان رسید.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!