مزایای هنرهای رزمی

Rate this post

مزایای هنرهای رزمی

کمترین تأثیر مشخص هنرهای رزمی پیشرفت سلامت فکری است. خودتان را تصور کنید در یک ساحل زیبا و بکر با درختان نخل بلند یا در حال تنفس هوای تازه کوهستان که اکسیژن خالص است درحالی که از زیبایی معرکه کوهستان لذت می‌برید، بدون هیچ استرس ذهنی شما احساس سبکی می‌کنید و عضلات شما ریلکس می‌شوند؛ در آن زمان شما احساس می‌کنید که برای حس چیزهای زیبا در زندگی قابلیت دارید. هرشخصی این حالت ذهنی را در حافظه خودش ثبت و نگهداری می‌کند.

بعد از سپری کردن دو ساعت ورزش کامل هنرهای رزمی شما کاملا احساس خستگی می‌کنید. همه عضلات و تمام بدن در حالت ریلکس قرار دارند که حالت فکری بدون استرس را یادآوری می‌کند. این یکی از بزرگ‌ترین ارمغان طبیعت است که از روش مکانیسمی‌ توسط ورزش و تمرین ایجاد می‌شود. زمانی که فرد حرکتی را در کاراته انجام می‌دهد، ۱۰۰ درصد تمرکز فکری خود را بر روی اجرای حرکت می‌گذارد و در آن زمان شخص نمی‌تواند به چیز دیگری فکر کند،‌ زیرا واقعا هیچ نوع انرژی ذهنی در جای دیگر نابود نمی‌شود. اشخاص یک درس با ارزش زندگی را می‌آموزند مانند انجام فقط یک کار در یک لحظه این عمل باعث کارایی بهتر در انجام کارها می‌شود. چون که ۱۰۰ درصد انرژی فکری شخص برای انجام آن کار مهم صرف می‌شود و نتایج آن کار موثرتر و سریع‌تر به‌دست می‌آیند.

● خلق خودباوری و تقویت اعتماد به نفس

خلق خودباوری و تقویت اعتماد به نفس بر پایه این واقعیت است که اشخاص در کاراته یک هدفی را معین می‌کنند، آن را در ذهن خود تحلیل می‌کنند، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند و در آخر به هدف خود دست می یابند و در نهایت به کمربند بعدی ارتقا می‌یابند. به‌طور خیلی مختصر فرمولی برای موفقیت است. یک سفر هزاران کیلومتری با برداشتن محکم قدم به قدم می‌تواند انجام شود. در هنرهای رزمی که هدف بلند مدت را به چندین هدف کوتاه مدت تبدیل می‌کند و کمربندهای رنگی پیشرفت در هنرهای رزمی را با سیستم کمربندهای ایجاد می کند.

نوع کمربند طبقه‌بندی شده اندازه‌گیری می‌شود. بعد از آزمون هر کمربند افراد بازخورد مناسب را از امتحان‌گیرندگان در مورد قدرت و تکنیک‌های خودشان و همچنین توصیه‌های لازم برای پیشرفت را دریافت می‌کنند. هر کمربند جایزه‌ای برای رسیدن به یک هدف کوتاه مدت است که افق تازه‌ای را برای دست یافتن به هدف بعدی باز می‌کند. آن زمان است که شخص درک می‌کند که باوجود شرایط سخت و ناملایمات او موفق به انجام کار و کنترل سختی‌ها و شرایط موجود شده است که این در حقیقت غذای روانی برای رشد اعتماد به نفس و خودباوری اوست.

آن زمان هنگامی‌است که خودباوری فرد بالا می‌رود با دانش از اینکه:

اهداف،‌ خواسته و جهت را در زندگی مشخص می‌کنند.
رسیدن به اهداف ابزاری برای موفقیت در زندگی است.
تقریبأ هر هدفی را می‌توان با برنامه ریزی دقیق،‌ نظم قوی و نتیجه مناسب به دست آورد.
بازخورد سازنده یا یک پاداش شایسته مکانیسمی ‌است که سبب احساس رضایت و تقویت الگوهایی می‌گردد که باعث موفقیت می‌شوند.

● تقویت اجرای کارهای تحصیلی با افزایش رویه انرژی و تمرکز

این کار بیشتر به این دلیل است که شما در هنرهای رزمی در یک لحظه فقط یک کار انجام می‌دهید هنگامی‌که شما ۱۰۰ درصد تمرکز ذهنی تان را خرج انجام کاری می‌کنید بهترین استفاده را از انرژی خودتان انجام می‌دهید. هر چیز دیگری فقط انرژی و وقت شما را تلف می‌کند و از آنجایی که شما آگاه هستید که زمان با ارزش‌تر از پول است بهترین کاربرد از زمان برای انجام کارهای تحصیلی خودتان می‌کنید.

در نتیجه افرادی که هنرهای رزمی را کار می‌کنند مدت طولانی‌تری زندگی کرده،‌ سالم‌تر هستند و زندگی شاد و بی استرسی دارند.

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/07/danlod.png

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!