مظاهری: مربی کوبایی به علم روز دنیا آگاهی دارد

Rate this post

مظاهری: مربی کوبایی به علم روز دنیا آگاهی دارد

مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان آینده خوبی را با مربی کوبایی برای بوکس و جوانگرایی این رشته پیش بینی کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی مظاهری در گفتگو خود، در مورد سطح فنی مربی کوبایی در تمرین‌های تیم ملی بوکس اظهار کرد: در حال حاضر مربی کوبایی عملکرد خوبی در تمرین‌های تیم ملی داشته است. می‌توانم بگویم که این مربی در تمرینات سخت گیر است و به صورت فشرده و سخت بچه‌ها را تمرین می دهد. می‌توان آینده خوبی با این مربی برای بوکس ایران پیش بینی کرد.

او همچنین در مورد شرایط ملی پوشان بوکس حاضر در اردوی تیم ملی گفت: هدف فدراسیون بوکس جوانگرایی است و به همین دلیل بوکسورهای جوان را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم. با توجه به این که ما بوکسورهای خوب و با تجربه خود را به تیم ملی دعوت نکرده‌ایم نباید انتظار بالایی از این جوانان داشته باشیم ولی می‌توان با وجود مربی کوبایی که به علم روز دنیا مسلط است، آینده خوبی را برای بوکس ایران و این تیم ملی در تورنمنت‌ها پیش بینی کرد.

پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2012 با اشاره به  برخی نقطه ضعف‌های بوکسورهای تیم ملی تصریح کرد: به نظر من بوکسورهای ما از رده های پایه مشکل دارند. در حال حاضر مشتزنان ما که استعداد خوبی هم دارند به دلیل آموزش ضعیف در سنین پایین هیچ بار فنی ندارند و باربارو خیمنز هم در این مورد با من هم نظر است. تیم ملی محل آموزش نیست و این موضوع کار را برای مربی کوبایی سخت‌تر می‌کند ولی می‌توان با این مربی به آینده امیدوار بود.

مظاهری در مورد اضافه شدن مسعود ریگی قهرمان بوکس کشور در سالیان نه چندان دور به کادر فنی تیم ملی گفت: یکی از برنامه هایی که فدراسیون بوکس در پیش گرفته است استفاده ار مربیان شهرستان‌ها در کنار مربی کوبایی است. فدراسیون بوکس می‌خواهد در هر دوره از اردوها مربیانی از شهرستان‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کند تا با کار کردن در کنار مربی کوبایی هم به تیم‌ملی کمک کنند هم با آموزشی که از مربی کوبایی می‌بینند برای آینده بوکس ایران مفید باشند.

او درمورد دعوت شدن 4 بوکسور سیستان و بلوچستانی به اردوی تیم‌ملی بوکس که در تاریخ ورزش بوکس این استان بی‌سابقه است تأکید کرد: سال‌های گذشته این استان زنگ تفریحی برای تیم‌های دیگر بود اما الان از قطب‌های بوکس ایران شده که نشان از کار کردن این استان بر روی ورزش بوکس است. حضور سیستان بلوچستان، کردستان و همدان در جایگاه های اول تا سوم کشوری یک زنگ خطر برای استان‌هایی چون تهران و کرمانشاه است که روزی قطب‌های بوکس ایران بودند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!