مقانلو: تیمی جوان، برای تکواندو به جا گذاشتم

Rate this post

مقانلو: تیمی جوان، برای تکواندو به جا گذاشتم

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژ‍ن مقانلو در خصوص گزینه های سرمربیگری تیم ملی بیان کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم. من در دوران سرمربیگری خود تیم جوانی را به تکواندو معرفی کردم که می تواند پشتوانه خوبی برای این رشته باشد. امیدوارم سرمربی جدید به بهترین شکل آنها را هدایت کند تا به ناکامی های تیم ملی پایان دهد و افتخارات بیشتری را کسب کند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی تکواندو عنوان کرد: بارها گفتم که تکواندو متفاوت شده است و اگر غفلت کنیم ناکامی های تیم بیشتر می شود.خانواده تکواندو باید با انسجام و همدلی مشکلات را حل کند و کسی به خاطر منافع شخصی به این رشته لطمه نزند.

مقانلو تصریح کرد: اگر من بد عمل می کردم نباید در سه سال قبل تیم ملی افتخاراتی را کسب می کرد پس با یک باخت نباید مجموعه را بی اعتماد کرد و با حواشی فضای تکواندو را آشوب کرد. باید به سرمربی جدید هم فرصت بدهیم در آرامش برنامه های خود را پیاده کند.

شاگردانم از لباس های برند خودم استفاده می کنند

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص تولید لباس های با نام خود گفت: در حال حاضر به دنبال توسعه ورزش تکواندو هستم و به همین منظور با همکاری دوستانم کلاس های آموزشی برای ورزشکاران جوان و مربیان برگزار می کنیم و برای هماهنگی هرچه بیشتر نفرات شرکت کننده لباس هایی را با برند خودم در این کلاس ها در اختیار افراد قرار می دهیم.

مقانلو در خصوص کلاس های آموزشی ادامه داد: نخستین جلسه کلاس های آموزشی هفته گذشته در تهران برگزار شد و در صورتی که بتوانیم در شهرستان ها نیز این کلاس را برگزار می کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: پس از استعفا از سمت مربیگری تیم ملی،عضو کمیته فنی هیات تکواندو تهران شدم و برای پیشرفت تکواندو تمام تلاشم را خواهم کرد و تا زمانی که حضورم برای خانواده تکواندو مفید باشد در این رشته فعالیت می کنم.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!