مقانلو: کسب ۴ مدال در المپیک دور از دسترس نیست

Rate this post

مقانلو: کسب ۴ مدال در المپیک دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: کسب ۴ مدال توسط تکواندوکاران ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دور از دسترس نیست.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیژن مقانلو در حاشیه بدرقه تکواندوکاران اعزامی به المپیک اظهار داشت: 9 روز بیشتر تا آغاز نخستین رقابت اولین تکواندوکار ایران در المپیک زمان باقی نمانده است ما همه کار کرده‌ایم و 2.5 سال است که تلاش می‌کنیم و الان زمان برداشت است. انشاالله تکواندوکاران از مهارت ذهنی و فنی خود استفاده خواهند کرد تا دل ملت را شاد کنند.

وی درباره اظهارنظر ملی‌پوشان تکواندو مبنی بر این که خواب المپیک را می‌بینند، گفت: بله از 3 سال پیش تا الان خواب المپیک را می‌بینند. ما تیم جوانی داریم که سقف آرزوهای‌شان نا محدود است. همچنین طوری آنها را پرورش داده‌ایم که به کم قانع نباشند. انشاالله جواب اعتماد مسئولان در المپیک را می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا هر 4 ملی‌پوش اعزامی می‌توانند مدال کسب کنند، گفت: کسب 4 مدال در المپیک دور از دسترس نیست. تکواندوکاران وظیفه خود را انجام می‌دهند، اما باید به این نکته توجه کرد که 95 درصد تکواندوکارانی که به المپیک می‌آیند تجربه دارند و در گرندپری‌های مختلف حضور داشته‌اند، البته المپیک میدان متفاوتی است. با این وجود تکواندوکاران ایران شایسته هستند و البته سایر ورزشکاران نیز برای کسب مدال طلا به ریو می‌آیند.

مقانلو در پایان عنوان کرد: هر کسی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند بهترین نتیجه را می‌گیرد. ضمن این که تکواندوکاران ما نیز برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال به المپیک می‌روند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!