نفرات برتر رقابت های کاراته بانوان قهرمانی کشور مشخص شدند

Rate this post

نفرات برتر رقابت های کاراته بانوان قهرمانی کشور مشخص شدند

پرونده رقابتهای کاراته قهرمانی بانوان ایران بعد از سه روز مبارزه مدعیان حضور در اردوی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان تهران بسته شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این دوره از مسابقات که به عنوان اولین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی محسوب می شد با حضور نزدیک به ۴۰۰ کاراته کا در دو بخش کاتا تیمی و انفرادی و کومیته انفرادی در سالن شهید کبانیان تهران برگزار شد و در نهایت نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

بر همین اساس در وزن ۵۰- کیلوگرم نسرین دوستی از تهران صاحب مدال طلا شد. فرشته موسوی از اصفهان نقره گرفت و  زهرا طرازپور از فارس به همراه زینب نصریان از البرز روی سکوی سوم ایستادند. آویشن باقری از گیلان در فینال وزن ۵۵- کیلوگرم با برتری مقابل آناهیتا یحیی پور از تهران صاحب مدال طلا شد. یحیی پور نقره گرفت و مدال برنز مشترک به مینا دژوان از مازندران و زینب تقوی از مازندران تعلق گرفت.

در وزن ۶۱- کیلوگرم دلارام دوستی از تهران روی سکوی نخست ایستاد. مهدیه مهدوی از مازندران در جای دوم قرار گرفت و سکوی سوم مشترک هم به شبنم واحدی از تهران و فاطمه طراز پور از فارس رسید. مهتاب اسماعیلی از گیلان مدال طلای وزن ۶۸- کیلوگرم را به خود اختصاص داد. شیا کاظمی از کردستان صاحب مدال نقره شد و  شقایق واحدی از تهران و هنگامه جعفری از اصفهان به طور مشترک برنز گرفتند. در وزن ۶۸+ کیلوگرم نیز محدثه آقایی از کرمانشاه، رویا زندی از کردستان، فاطمه چاپاری از مرکزی و شنه کاظمی از کردستان به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

در کاتای انفرادی نگین باقری قهرمان شد. الناز تقی پور نقره گرفت و مدال برنز مشترک نیز به غزل نادری و شیرین گلستانیان تعلق گرفت.

در کاتای تیمی، تهرانی ها با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده، شادی جعفری زاده صاحب مدال طلا شدند. تیم دوم تهران هم با حضور زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس، نرگس حوری آبادی نقره گرفت و البرز با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، مهسا باقری، زینب شنوایی و اصفهان با کاتاروهایی چون مریم کریمی، سعیده جاور، نوشین خلفیان روی سکوی سوم ایستادند.

تیم ملی کاتای بانوان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!