نفرات برتر مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور مشخص شدند

Rate this post

نفرات برتر مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور پس از پنج روز رقابت در گرگان مشخص شدند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با عنوان اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان و گرامیداشت شهدای محیط زیست کشور، شامگاه سه شنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

در وزن ۴۹ کیلوگرم، سینا خمر از گلستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و محمد جباری از تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین نیما میرزایی از همدان و پیمان شاه پری از مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، اشکان رضایی از خوزستان بر سکوی قهرمانی ایستاد و مهران صفایی از لرستان دوم شد، همچنین عرفان جمال زایی از سیستان و بلوچستان و محمد برامکی از فارس در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم، علی قاسم آبادی از گلستان قهرمان شد و سیدعلی علی زاده از مازندران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین رضا سیف خانی از توابع تهران و رضا سلیمانی فر از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، حسین موسی خانی از بوشهر بر سکوی قهرمانی ایستاد و امین حضرتی از توابع تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین محمد کوه نشین از گلستان و محمد واحدی جرزی از کرمانشاه به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم، سینا صحرایی از کردستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و علی ایرانمنش از کرمان به مقام دوم دست یافت، همچنین علیرضا قذیرنژاد از البرز و علی فلاح از گیلان به طور مشترک سوم شدند.

در ورن ۶۹ کیلوگرم، محمد عسکری از تهران در جایگاه نخست ایستاد و مهران امانی از کردستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین احسان بلوچ زهی از سیستان و بلوچستان و سامان مرادی از لرستان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، رضا حسن نیا از مازندران موفق به کسب مقام قهرمانی شد و طوفان شریفی از زنجان در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد، همچنین امیرمرتضی پورموحد از قزوین و رضا احمدنژاد از توابع تهران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم، مهران یوسفی از آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی را کسب کرد و عرفان زمردجامی از تهران به مقام نایب قهرمانی رسید، همچنین سیدمصطفی جعفرنیا از خراسان شمالی و حسین مستقیم از فارس عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۹۱ کیلوگرم، عماد مردآزاد از تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد و مهدی بهراملو از توابع تهران عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، همچنین حسین رشیدی از البرز و عباس نورانی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم نیز یزدان گودرزی از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و حسین اکبرپور از خوزستان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، همچنین مجید جمشیدوند از لرستان و امیرمحمد نورشاد از کیش به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در مجموع امتیازات تیمی نیز تهران با ۲۳ امتیاز مقام اول را به دست آورد و تیم‌های گلستان با ۲۲ امتیاز، کردستان با ۱۷ امتیاز و توابع تهران با ۱۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم ایستادند، همچنین تیم‌های خوزستان و مازندران با امتیاز مشابه ۱۳ پنجم شدند.

لازم به ذکر است؛ ۱۸۸ بوکسور از ۳۳ تیم در ۱۰ وزن در بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور حضور داشتند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!