نکات مهم برای پیروزی در مبارزه خیابانی

Rate this post

بر اساس تحقیقات فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم، هیچگاه نباید سعی کنید که در خیابان از ابزارهای فیزیکی برای حل مشکل با کسی استفاده کنید. اولین چیزی که باید انجام دهید این است که سعی کنید همه مسائل را رفع کرده و مشکلات را با حرف زدن کم کنید. با این حال، اگر خود را در موقعیتی یافتید که باید از خود دفاع کنید مهم است که درک درستی از روش های مبارزه در خیابان برای حفظ امنیت خود داشته باشید. اگر سعی کنید برای جلوگیری از نزاع ها چگونه از خود دفاع کنید و از تکنیک ها و تاکتیک های مناسب هنرهای رزمی برای شکست حریف خود استفاده کنید می توانید احساس امنیت و اعتماد به نفس پیدا کرده و از خود دفاع کنید.

1- در امنیت محیطی مبارزه کنید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/14456-034721393.jpg

اگرچه ممکن است نتوانید انتخاب کنید که در کجا مبارزه کنید اما چیزهایی وجود دارند که می توانید از آنها برای افزایش امنیت خود استفاده کنید. اجتناب از مبارزه در وسط خیابان یا پیاده روهای سخت، بتنی یا مکان هایی که با لبه های تیز یا سخت پوشیده شده اند.
• اگر مهاجم از یک سلاح مانند چاقو یا لوله استفاده می کند باید سعی کنید که از آنجا فرار کرده و خود را دور کنید.
• گاهی اوقات دفاع از خود و حفظ خود بدان معنی است که مجبور به زنده ماندن شوید.

2- به نقاط حساس حریف آسیب برسانید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/14456-034722393.jpg

حمله به مناطقی مانند چهره، گیجگاه، گلو، کلیه ها و شبکه خورشیدی می تواند حریف تان را از پا درآورد. همچنین می توان از خراشیدن، گاز گرفتن، چنگ زدن، تف کردن، کشیدن مو و ضربه به چشم استفاده کرد. شما دارید با یک متجاوز و خشونتگر مبارزه می کنید نه در یک رینگ مسابقه و با قوانین خاص. برای اطمینان از امنیت خود، از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. از گول زدن چشم ها و ضربه به گلو برای محافظت از خود استفاده کنید.
• ضربه زدن به بینی موجب می شود چشم ها تیره شده و باعث درد شود و در نهایت حریف از پای درآید.

3- به پاهای حریف حمله کنید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/49978-03472288.jpg

ضربه به سمت ساعد، مچ پا، زانو، ران و غیره می تواند راه خوبی برای از کار انداختن حریف باشد. اهداف بالاتر از زانو یا کمر می توانند منجر به گرفته شدن پایتان شوند. اگر یک شی مانند چوب یا لوله دارید می توانید از آنها برای ضربه به پای حریف استفاده کنید. اگر حریف قادر به راه رفتن و یا دنبال کردن تان نیست می توانید بدون ادامه دادن به مبارزه از آن موقعیت خارج شوید.

4- از پشت ضربه بزنید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/33779-034722489.jpg

حمله از پشت به دلیل اینکه غیر قابل دیدن است در یک مبارزه خیابانی کاری خطرناک می باشد. شما با انجام این کار فردی بزدل و نامرد نیستید چراکه دارید از جان خودتان محافظت می کنید. سعی کنید از حرکات جانبی و دایره وار برای رفتن به پشت حریف استفاده کنید.

5- سر حریف تان را مورد هدف قرار دهید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/69301-034722184.jpg

پیشانی خود را به محل بینی و صورت تان پایین بیاورید. یک ضربه به سر به راحتی می تواند حریف را از پای درآورده و یا اینکه یکی از استخوان های صورت او را بشکند. با قسمت بالایی سرتان به حریف ضربه بزنید. سعی کنید قسمت هایی مانند چشم، بینی یا دهان حریف را مورد هدف قرار دهید.

6- گلاویز شوید

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2018/10/53103-034722584.jpg

با یک گلاویز شدن خوب می توانید خود را نجات دهید، حتی اگر حریف از شما بزرگتر و قوی تر باشد. سبک های محبوب گلاویز شدن شامل جوجیتسو برزیلی ، سامبو و کشتی است. یاد بگیرید که چگونه این کار را یاد گرفته و حریف تان را تا آستانه خفگی پیش ببرید تا مبارزه زود به پایان برسد. کنترل موقعیت زمانی که مبارزه بر روی زمین منتقل می شود بسیار مهم است.

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!