پایان کار ملی‌پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی

Rate this post

پایان کار ملی‌پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی

گنج‌زاده تنها فینالیست ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی کاراته بود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، در روز نخست رقابت‌های جهانی کاراته اتریش، در بخش کاتای انفرادی مهسا افسانه و فرید حقیقی به مصاف رقبا رفتند که در پایان حقیقی به عنوانی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد و افسانه نیز بعد از پیروزی مقابل حریفانی از ولز و الجزایر مقابل حریف ترکیه‌ای شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های کومیته زنان نیز سمیرا ملکی‌پور با شکست مقابل حریف مصری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و عباسعلی نیز با شکست حریفانی از دانمارک، کلمبیا و آمریکا، در نیمه‌نهایی مقابل یوکوسا ژاپنی شکست خورد تا  روز شنبه برای مدال برنز با نماینده اسلواکی دیدار کند.

در کومیته مردان در وزن ٨۴+ کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده پس از شکست حریفانی از ولز، تونس، کرواسی، ماکائو و بوسنی راهی فینال شد تا روز شنبه برای کسب مدال طلا با حریفی از مراکش رقابت کند. در وزن ٨۴- کیلوگرم نیز ذبیح‌الله پورشیب ابتدا حریفی از ایرلند را شکست داد و در دور بعد مقابل الجزایر به برتری رسید اما در دور سوم مقابل آراگای ژاپنی تن به شکست داد و در جدول شانس مجدد با شکست حریفانی از مکزیک و بلاروس روز شنبه برای کسب مدال برنز با نماینده ونزوئلا رقابت خواهد کرد.

علی‌اصغر آسیابری نیز با شکست حریفانی از روآندا، اتریش، اکوادور، اسلوونی در نیمه نهایی مغلوب آقایف از آذربایجان شد تا او نیز همچون پورشیب و عباسعلی روز شنبه برای کسب مدال برنز رقابت کند.

امروز (پنج‌شنبه) در روز دوم رقابت های جهانی کاراته اتریش امیر مهدی زاده، سعید احمدی، آلاله صعودی، فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور در کومیته به تاتامی خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کاتای تیمی نیز فردا آغاز می‌شود.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!