کاراته به المپیک ۲۰۲۰ اضافه شد

Rate this post

کاراته به المپیک ۲۰۲۰ اضافه شد

فدراسیون جهانی کاراته در ایمیلی رسمی به فدراسیون ایران و سایر کشورهای جهان ، افزوده شدن کاراته به جمع رشته‌های المپیک 2020 را اعلام کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که المپیک 2016 ریو از جمعه شب هفته جاری آغاز می‌شود، کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت 5 رشته ورزشی جدید را به دوره آینده این مسابقات اضافه کند.

آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته در این نامه، موفقیت مذکور را تبریک و آن را حاصل آخرین تصمیم رسمی کمیته بین‌المللی المپیک در نشست دیروز خود در ریودوژانیرو دانسته است.

کاراته کاهای ایران در دو بخش زنان و مردان جزو مدعیان جهان هستند و این می تواند خبر خوشی برای آنها باشد تا بتوانند مدال المپیک را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.

«حمیده عباسعلی» کاراته کا ملی پوش و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در نخستین واکنش به حضور رشته کاراته در المپیک گفت: هیچ خبری به اندازه المپیکی شدن کاراته نمی توانست جامعه کاراته را خرسند کند.

بر این اساس کاراته، بیس‌بال/ سافت‌بال، صخره‌نوردی، اسکیت بورد و موج‌سواری رشته‌هایی هستند که در المپیک 2020 توکیو حضور خواهند داشت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!